Keresés eredménye

Egy máltai lovag kápolnája a magyar pusztában

A Nagykunság egyik legszebb pusztai kápolnáját találjuk Kunhegyes és Abádszalók között egy kunhalmon magasodni. Neogótikus épület szépen felújítva. Körötte virágzó orgonabokrok és szántóföldek. Az egyszerűség és a csend azonnal megérint, és ottmarasztal. A pusztatomaji Szent Móric-kápolnánál jártunk.

2023.05.04.

Fotókon a télen is gyönyörű és izgalmas Tisza-tó

Megnéztük, milyen a Tisza-tó télen, és minket teljesen elvarázsolt. A gyönyörű, havas és jeges tájak mellett rengeteg madarat láttunk, a fagyos időnek köszönhetően lékhorgászokkal is találkoztunk, sétáltunk a Tisza-tó jegén, és egy vadregényes tanösvényen is jártunk, sőt, egy vadkacsát is megmentettünk.

2021.01.24.
Ilyen a Tisza-tavi kis bringakör extra kitérőkkel

Idén végre átadták a Tiszafüredet és Poroszlót összekötő kerékpárutat, így immár biztonsággal körbebiciklizhető a Tisza-tó, amit most én is leteszteltem. Videómban megnézheted, milyen körbetekerni a Tisza-tavat, és ha már ott voltam, ellátogattam többek közt egy mesebeli kis szigetre is.

Tavaszi bringás Tisza-tó-kerülés

A Tisza-tó télen-nyáron egyaránt kiváló célpont a kerékpárral túrázóknak - családdal, barátokkal, párban vagy akár egyedül. Tavaly június után idén februárban is felkerekedtünk egy tókerülő bringatúrára. Egyik alkalommal sem csalódtunk.

2018.04.22.

Tisza-tavi templomok útján

Elindult a Tisza-tavi templomok útján elnevezésű projekt, amely 13 helyszínen nyolc templom rekonstrukcióját és látogatóbarát fejlesztését, továbbá négy vallási kegyhely és egy vallási turisztikai szálláshely kialakítását foglalja magában.