MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

A keresett kulcsszó: ausztria

2018.09.16 08:00
A Schneeberg ösvényein
Alig kell átlépnünk a nyugati határt, és a Schneeberg tetejéről még javában látszik az itthonról jól ismert, sík terep. Felkapaszkodhatunk egy helyenként dróttal biztosított sziklaösvényen, gerinctúrázhatunk egy rövidet, mielőtt egy alpesi hangulatú menedékház...
2018.08.27 11:56
Megérkezett a tél Ausztriába és Olaszországba
Aki esetleg elcsüggedt volna a hirtelen beállt hideg idő miatt, az örülhet annak, hogy nem az osztrák Alpokban vagy a Dolomitokban van most, a hétvégén ugyanis mindkét helyen leesett a hó.
2018.08.08 15:26
Sportboltban hűsöl a kecske
 A jelek szerint nem csak mi nem bírjuk ezt a hőséget, hanem az alábbi videóban látható a tiroli bakkecske sem.
2018.07.05 12:00
Túra az alpesi tehenek és a démonűző drágakő birodalmában
Karintia mesébe illő hangulatát a számtalan kristálytiszta tóval tűzdelt hegyvidéki táj adja, káprázatos panorámákkal, hatalmas fenyvesekkel és virágmezőkkel, békésen legelésző marhákkal és garantáltan stresszmentes, vendégszerető helyiekkel.
2018.06.27 13:47
Túrázás Ausztria Grand Canyonjában
Bobozás, elektromos biciklizés, 360 fokos panoráma a Gemeindealpe csúcsáról, hegyi gokartozás, osztrák gasztronómia és vendégszeretet három napba sűrítve.
2017.09.08 10:00
Alpannonia-túra családi piknikkel
Sziasztok, Emese vagyok, a múltkor már találkozhattunk itt. Láttam, hogy a Gaja-völgyi beszámolómat igen sokan elolvastátok, ezért apával ismét mesélni szeretnénk egy szuper alkalomról. Három éve ez volt a legelső túrám, amikor még kicsi voltam, vagyis majdnem...
Megvadult marhák támadtak túrázókra Ausztriában
Turistaként nemcsak az időjárással, az elemekkel, a tájékozódással és a megfelelő öltözettel akadhat problémánk, hanem a tehenekkel is. 2017.07.17 15:01
Függőhidak a világ minden tájáról
Ezeken a hidakon szó szerint szédületes élmény lehet végigmenni. Tériszonyosok válogatott rémálmai következnek üvegpadlóval, via ferratával vagy éppen bungee jumpinggal fűszerezve. 2016.12.01 13:55
Magas-Stájerország gasztronómiai térképén
Budapesttől már 4-5 órányi autózásra, 30 kilométeres körzetben több Gault & Millau által díjazott éttermet és némi túrázással, szezonálisan kulináris finomságokat kínáló hüttét is találtunk. Sztárszakácsok, ínyenc hüttefalatok és a Steirereck – kipróbálva, kipipálva és gasztortúrára ajánlva!   2016.06.24 15:31
Borbarát természetjárókat csábít Stájerország
Egyebek mellett egy 950 kilométeres gyalogtúra útvonallal és 403 kilométernyi, újonnan létesített tematikus kerékpárúttal várja Ausztria legzöldebb tartománya azokat, akik számára a nyaralás többet jelent egy leterített törölközőn való barnulásnál. 2016.04.07 13:00
A MENNYORSZÁGBA VEZETŐ UTAK NINCSENEK KIKÖVEZVE - 3. RÉSZ
Bár a Gyöngyök útja csak Litéren halad át, az ifjú zarándokok lementek a Balatonra is fürdeni. Viccesen néztek ki, hiszen a nap alaposan otthagyta már a nyomát a bőrükön, de fürdőruhában igen tarkák voltak, rendesen meg is nézték őket a strandon. Máshol pedig egy vurlitzerrel csapattak magunknak egy táncos, mulatós estét. 2016.01.26 09:00
Az örök hó és jég birodalmában: a Grossvenediger megmászása
Régóta dédelgettük ezt a tervet barátommal, Tamással. Már jónéhány izgalmas magashegyi trekking és hótalpas túra volt a hátunk mögött a Rax-Alpoktól a Magas-Tátráig, sőt, én májusban a via ferratás túrákba is belekóstoltam. Most úgy gondoltunk, megpróbálkozhatnánk egy alpesi háromezres csúccsal, így esett a választásunk a Grossvenedigerre. 2016.01.10 10:00
Gleccserkorona a menedékházak felett – A Ziller-völgyi-Alpok
Már akkor különös, bizsergető érzés és jóleső izgalom kerített hatalmába, amikor itthon „rongyosra” nézegettem a Ziller-völgyi-Alpok túratérképét. Minél többet olvastam róla, annál inkább vágytam arra, hogy bejárjam ezt a vadregényes tájat. 2015.12.13 09:00
A tekerés nem ismer határokat
Karintia különleges klímával rendelkezik, így akár már tavasszal is nyugodtan elő lehet venni a kerékpárokat, de a kora nyári időszakban már „nagyüzem” van a karintiai kerékpárutakon. 2015.05.19 09:50
Ahol a tartományi kiállítás és az Ötscher találkozik: Wienerbrucktól Erlaufklause-ig
Az osztrák Grand Canyonnak is nevezett vidéken kristálytiszta vízesések, kirándulóbarát emelkedők és sok-sok felfedeznivaló vár ránk. Félúton érünk az Ötscherhias-hoz, egy kellemes kis hüttéhez, ahol megpihenhetünk és élvezhetjük a csodálatos kilátást. 2015.05.03 09:15
<< 1 2 3 >>

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2018. december
Nagy Ferenc:
Tükröződés
36. GERECSE 50
Így látták az idei Gerecse teljesítménytúrák résztvevői ezt a borongós, kissé hűvös, húsvét...