Keresés eredménye

Aludj a szabad ég alatt - Szuper bivakszállások

A francia eredetű bivak (bivouac) szó szabad ég alatt tartózkodást, táborozást jelent. Ezt a természetjárók is sokféleképpen értelmezik, ezért mi, a klasszikus bivakolás fogalmától némileg eltérve, olyan helyeket válogattunk össze, amelyek nem csupán fekhellyel, de valami plusszal is kecsegtetnek egy hálózsákos, odakint éjszakázós túra során.

2022.06.16.

Négy különleges csúcs a bárnai bivakból

Kinyitjuk a bivak ajtaját, és hihetetlen, de süt a nap! Ennek a pünkösdi hétvége utolsó napján nagyon is örülünk! Sőt, a reggelit majszolva nagyon úgy tűnik, hogy egy gyanúsan tökéletes csúcstúra vár ránk itt, Bárna felett…

2021.05.28.

Aktív feltöltődés az alpesi paradicsomban

Ausztria legdélebbi tartománya, Karintia ivóvíz tisztaságú tavaival, poszterre illő hegyvidéki tájaival és enyhe éghajlatával ideális kikapcsolódást nyújt a túrázás és a sportok szerelmeseinek is. A több mint ezer tóval büszkélkedő tartomány második legnagyobbját, a Millstatti-tavat és környékét vettük célba, hogy megnézzük, milyen aktív időtöltésre ad lehetőséget az ide látogatóknak. Nem csalódtunk.

2019.05.28.

Hegyi cidri kilátással

Meghirdettünk egy hideglelős játékot a Galya-kilátó bivakszállásaiban, és a hitelesség kedvéért mi is kipróbáltuk, milyen érzés egy tökéletes panorámával megáldott hűtőkamrában tölteni az éjszakát. Nem fagytunk kockára, de ehhez kellett pár profi hálózsák is.

2015.12.14.

A legjobb épület a Galya-kilátó lett a Média Építészeti Díja versenyén

A kortárs magyar építészet legkiválóbb alkotásait díjazta pénteken este az Uránia Nemzeti Filmszínházban az ország vezető nyomtatott és elektronikus médiájának képviselőiből álló zsűri, ahol a Galya-kilátó „Épület” kategóriában az abszolút győztes lett. A 2015 szeptemberében átadott létesítmény a MÉD közönségdíját is elhozta „Épület” kategóriában.