Vulkántúra a Mátrában

2019-11-15

A kevés települést felfűző mátrai kék ösvényen látványos sziklaképződményekkel találkozhatunk, a bércek tetejéről pedig pazar kilátásban lehet részünk, de betekintést nyerhetünk egy ősi, mára már kialudt vulkán „lelkivilágába” is.

Blog

Fotógaléria

Tót atyafiak és a jó palócok

2019-11-13

Nemrégiben két napot töltöttünk a Palóc Úton, és ízelítőt kaptunk a határon átívelő tematikus út látnivalóiból. Az ismerkedést a szlovákiai Hrušovban és a Cserhát egyik hangulatos kis falujában, Vanyarcon folytattuk.

Kőszegi óriások nyomába eredtünk

2019-11-09

Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a Kőszegi-hegység legvadregényesebb részén jártunk, amikor Bozsok határában felkapaszkodtunk a kolosszális Kalapos-kövekhez, illetve az itt megbúvó rendkívül látványos üregekhez és sziklapárkányokhoz.

Szellemfalu és titokzatos sziklaüregek a Vértes szívében

2019-11-07

Sokszor megesik, hogy a kiránduló nem is sejti, milyen izgalmas környéken jár, csupán a lába elé figyel az ösvényen, élvezi a természet csendjét, és olykor elmereng az erdő nyugalmat árasztó rengetegében. Minderre a Vértes változatos terepe is kiváló, ám ha érdeklődők vagyunk, és nyitott szemmel túrázunk, a természetjáró élmény még ennél is többet tud nyújtani.