MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

HÍREK, ÉRDEKESSÉGEK

NAGYSZABÁSÚ FEJLESZTÉSEK A DÉL-MEZŐFÖLD TÁJVÉDELMI KÖRZETBEN
Több mint 200 millió forintnyi költségvetésű projectet valósíthat meg a Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság. 2012.11.10 12:00
VÁLTOZÁS A FACEBOOK HÍRFOLYAM KÖVETÉSÉBEN
Könnyen előfordulhat, hogy a jövőben nem látod minden posztunkat, mert megváltozott a Facebook hírfolyamának kezelése! De van megoldás, ha továbbra is követnél minket! 2012.11.08 09:25
MEGJELENT A LEGFRISSEBB TURISTA MAGAZIN!
 Idén is hosszan kitartott a vénasszonyok nyara, a szép színes erdő, s bár már igen csak csípősek a reggelek, hóból is kaptunk kóstolót, mi még mindig rendíthetetlenül járjuk természetet...       2012.11.08 08:43
SORSOLTUNK...
A Publo Panzió és Étterem felajánlásában egy két személyes, egy éjszakás, fél panziós ellátást sorsoltunk azok között, akik a weboldalunk JÁTÉKOK-menüjében feltett kérdésre helyesen válaszoltak. 2012.11.06 10:20
FRISS BEJEGYZÉS NÉMETH CSABA BLOGJÁBAN
Mindenkivel megtörtént, de mi is? Az, hogy szóba elegyedik valakivel az erdőben, csak köszönünk, majd pár kérdés, és máris egy új világ tárul elénk... hát akkor: - Jó napot!   2012.11.06 08:13
EGÉSZSÉGRE ÁRTALMAS ÉTREND KIEGÉSZÍTŐKET TALÁLTAK
Magyarországon is a boltokba került az az USA-ban gyártott, sportolóknak szánt élelmiszer, amely súlyosan károsíthatja a fogyasztók egészségét. Bár az ÁNTSZ betiltotta, de lehet még belőle a polcokon!   2012.11.03 18:49
ÚJRAKEZDEM... - NÉMETH CSABA BLOGJA
Lezárult ismét egy rész, egy szakasz az életemben. Az elért célok okozta elégedett érzéseket lassan felváltja az egyre növekvő üresség. Mint egy hatalmas inga, ami meglassulva eléri holtpontját, úgy vagyok most én is. Lelassulok, megtorpanok, majd megállok, hogy aztán új lendületet véve tovább folytassam az utam.   2012.10.30 07:04
JÁTSSZ ÉS NYERJ
Ismét játékra invitálunk honlapunkon. Ha helyesen válaszolsz kérdésünkre, két fő részére egy éjszakás, félpanziós ellátást nyerhetsz a Pablo Panzió és Étterembe!   2012.10.29 07:24
KALANDOZÁSOK ÉSZAK-MAGYARORSZÁGON
Észak-Magyarország hegyei és völgyei számtalan élményt nyújtanak az ide látogató vendégek számára. Keresztül-kasul barangolva ezt az érintetlen tájat, mindenhol csodálatos természeti képződményeket, épített örökségeket találhatunk. Nincs is annál jobb, mint megpihenni egy csodálatos borospincében, vagy eltölteni egy felejthetetlen napot valamilyen borral vagy gasztronómiával kapcsolatos rendezvényen.   2012.10.28 11:31
LEZÁRULT "A HÓNAP FOTÓJA - NOVEMBER" PÁLYÁZATUNK
Ebben a hónapban is két nyertest kerestünk, de a sorozat történelmében először, mind a Ti döntésetek, mind a szakmai zsűri (Burger Barna - fotógráfus, Czire Attila - szerkesztő, Tokaji Nagy Csaba - MTSz projectvezető, Hegedűs Gábor - grafikus, Benecz "Paraferee" Ferenc - grafikus, fotós, szerkesztő) választása alapján ugyanaz a kép nyert.   2012.10.27 16:43
ŐSZ ÉS AZ OKT - NÉMETH CSABA BLOGJA
Terepfutónk blogja ismét frissült, Csaba most a sárguló, nedves avar illatától illatos erdő és az OKT-t népszerűsítő rendezvény által fogant gondolatait osztja meg velünk. 2012.10.25 07:20
ISMÉT MAGYAROKAT MENTETTEK A MAGAS-TÁTRÁBAN
A hosszú hétvégén ismét munkát adtak honfitársaink a Szlovák Hegyimentőknek. 2012.10.24 15:56
Így készült a novemberi címlapunk Borbás Marcsival
A televíziós műsorvezetővel a Solymári otthonának közelében beszélgettük és készítettük el vele a címlapfotót. 2012.10.20 10:24
KIS KARÁCSONY VAGY NAGY KARÁCSONY? INKÁBB NAGY!
Ismét díjazzuk, ha előfizetőnk vagy! Aki december elején legalább 2013. március 1-ig előfizetőnk a Turista Magazinra, automatikusan részt vesz év végi "Nagy Karácsonyi Ajándék" sorsolásunkon.   2012.10.16 07:47
ELKÉSZÜLT A KASSA-SÁROSPATAK EUROVELO KERÉKPÁRÚT
Zemplén környéki szlovák és magyar települések kezdeméynezték a közös fejlesztéssel megvalósítandó európai kerékpáros főútvonal hiányzó szakaszainak kiépítését, mely keretében csaknem 12km kerékpárút és 2km kerékpársáv épült meg! 2012.10.15 07:32

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2019. február
Tóth László:
Hajtűkanyar
36. GERECSE 50
Így látták az idei Gerecse teljesítménytúrák résztvevői ezt a borongós, kissé hűvös, húsvét...