MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

HOSSZÚLÉPÉS

Színek és illatok a felsőkaki tavasz első napján
Bár a tél még jelen van a kékestetői hótakaró, vagy a balatoni jég utolsó darabjainak formájában, Belső-Somogy legnagyobb erdejének lakói már a nyarat várják. 2017.03.08.
Gödöllői tekergés a Margitára
Az idei Téli Margita a túra nevéhez és az évszakhoz méltóan hóban és fagyban kezdődött, de már kora tavaszias időben ért véget. A gödöllőiek kedvenc túrája könnyű, dimbes-dombos tereppel, több résztávval és teljesítési móddal, és a szervezők által biztosított ellátással várta a természetjárókat. 2017.02.15.
Ösvénytaposók a jeges budai hegyeken
Aki teljesítménytúrázik az már hétközben erejéhez és kedvéhez mérten válogat a hétvégi túrák közül. A helyszínválasztásban meghatározó szempontok a rajtba való eljutás, a közlekedés. De talán minden szempont közül a legfontosabb az időjárás, ami a terep nehézségi fokát is nagyban befolyásolja, főleg ilyenkor télvíz idején. 2017.02.08.
Téli pompa a szekszárdi dombokon
Hóval fedett tájban, gyönyörű időben, és a szervezők által biztosított kiváló hangulatban kanyarogtunk a Szekszárdi-dombságban a már 18. alkalommal megrendezett Bartina Maratonon. 2017.01.24.
A Börzsöny havas kapuja
Alig vártuk már Katával, hogy egy igazi téli túrán járjuk az erdőt, behavazott tájjal és a tél minden idilljével. A hétvégén megkaptuk, de még többet is, mint amire vágytunk.  2017.01.18.
„Buék 20”
Túrázós jubileumi újévköszöntés a budai hegyekben szikrázó napsütéssel, farkasordító hideggel és lelkes szervezőkkel. 2017.01.11.
Szilveszteri evezés a gőzölgő patakon
Van egy hely Magyarországon, ahol még télen is lehet vízitúrázni. A víz kristálytiszta, meleg, tele van apró halakkal, és nem a fővárosi állatkert pálmaházában található. 2017.01.03.
Térképészsegéd voltam egy napig
A 2017-es Gerecse 50 teljesítménytúra itinertérképének elkészítéséhez kellett terepre mennünk. Illetve nekem nem, csak a Magyar Természetjáró Szövetség térképészének, és én elkísértem. 2016.12.15.
Kálváriajárás a Börzsönyben
Vallási szertartás nélkül, de a természet áhítatával jártuk végig a Márianosztráról Kismarosra vezető kálváriás túrát.  2016.12.07.
Vendégségben a somogyi erdőkben
Az egész nap szakadó eső ellenére is kiderült, hogy nagyot nem tévedhet, aki Zselicet veszi célkeresztbe. 2016.12.01.
Kőről-kőre a Bakonyban
Dombokon és hegyeken, réteken és erdőkben, patakokkal és barlangokkal tarkított változatos tájon fedeztük fel a Bakonyt, és a nap végére igencsak elfáradtunk. 2016.11.24.
Sümegi vár, ahol egy percig sem fogsz unatkozni
Rezi és Tátika vadregényes romjai után kíváncsiak voltunk, mit nyújthat Magyarország egyik legépebben megmaradt vára, a sümegi, amely azon kívül, hogy az előzőekhez szinte „bolhaugrásnyira” található, a Várhegyet uraló impozáns alakjával már messziről hívogatja az utazót.  2016.11.21.
Bőrig áztunk a Bud Spencer-emléktúrán
A nyáron elhunyt Bud Spencerről (Carlo Pedersoli) már sokan és sokféleképpen megemlékeztek, így a természetjárók sem kivételek, akik november 12-én a szakadó eső ellenére is gyalogtúrával emlékeztek a Mesterre.  2016.11.17.
Az este, amikor a Cuha-völgy fehérbe öltözött
Gyorsan folyó vizek, lassuló esőcseppek, és az év első estéje az égtől a földig kékben: a természet leglátványosabb átalakulása az iroda helyett most szerencsére a Bakony szívében ért. 2016.11.16.
Műalkotássá változtathatjuk az egész erdőt
Egy népszerű túraútvonalra tervezték az általunk is bejárt „land art-túrát”, de az országban bárhol máshol te magad is megcsinálhatod. Gyerekeknek találták ki, de felnőttek is elkezdhetik. Én megtettem. 2016.11.14.

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2019. augusztus
Czigány Dávid:
Tornyosuló
38. Gerecse 50
38. alkalommal rendezték meg a Gerecse 50 teljesítménytúrát 2019. április 27-én, közel 6500-an...