Keresés eredménye

Várak régen és most

Számos vár nyerte vissza régi fényét az utóbbi évtizedekben, de vajon milyennek látta ezeket a történelmi jelentőségű építményeket a múlt század embere? Képes időutazásunkon most ti is megnézhettek jó néhány várat egykori állapotában és napjainkban.

Te is lehetsz király a kőszegi várban

A kőszegi Jurisics-várban már kapásból azzal fogadtak minket, hogy az emberek manapság alapvetően „élményvadászok”, ezért itt már az első percben arra törekednek, hogy a látogatókat bevonják a sztoriba. Számunkra sem volt menekvés: köpenyt kanyarítottunk a vállunkra, ha kellett, szablyát ragadtunk vagy éppen koronát nyomtunk a fejünkbe, és eltöltöttük a várban életünk egyik legközépkoribb hangulatú délutánját.

2019.11.18.

Lovagi vacsorát is csaphattok a Jurisics-várban

Megújult a kőszegi vár homlokzata, a belső terek, a turistaszállóként is működő szárny és a lovagterem, új burkoltatot kapott az udvar, akadálymentesítették a turisták által látogatható részeket, a pince pedig alkalmassá vált konferenciák megtartására, de akár egy valódi lovagi lakoma megrendezésére is.

2015.02.19.

Történelmi időutazás - A Kőszegi vár

A Kőszegi-hegységben tett nagy túrát érdemes megkoronázni a Jurisics-vár felfedezésével. Az erősség kiállításait látogatva történelem- és kultúramorzsákkal töltekezhetünk fel, a Várszínházban egyedülálló előadások, koncertek fül- és szemtanúi lehetünk, megtekinthetjük a nyugati torony csodálatos panorámáját, és az egész családot megörvendeztető programokon vehetünk részt.