Magyarországi álommeló: két és fél hónapos utazgatás fizetésért

Új típusú kommunikációs kampányt indít júniustól a Magyar Turizmus Zrt. A szervezet a digitális nemzedék igényeinek megfelelően, videóblogban ösztönzi belföldi utazásra az Y generáció tagjait is.

Szerző:
turizmusonline.hu
Fotó:
shutterstock.com
2014. május 26.

Új típusú kommunikációs kampányt indít júniustól a Magyar Turizmus Zrt. A szervezet a digitális nemzedék igényeinek megfelelően, videóblogban ösztönzi belföldi utazásra az Y generáció tagjait is.

Hamarosan pályázat útján választják ki Az év utazója címet viselő akció főszereplőjét, aki 10 hét alatt beutazza Magyarországot, és élményeit folyamatosan közzéteszi videók és blogbejegyzések formájában. A pályázatra június 17-ig lehet jelentkezni, az eredményhirdetés 23-án lesz, a kalandos utazás pedig június 30-án indul.

 

A szerencsés nyertes minden héten másik belföldi turisztikai régióba látogat majd el, tízhetes utazása során háromfős profi stáb kíséri. Az általuk összeállított 8-10 perces anyagok hetente jelennek majd meg az Indavideón, de az utazó mindemellett blogbejegyzésekben is posztolja élményeit.

 

 

A 18. életévét betöltött sportos, tettre kész munkatárs természetesen fizetést is kap majd a munkájáért. „Magyarország legjobb állásában" olyan projektekkel kell majd megbirkóznia, mint videózás a föld felett, kalandparkteszt, wakeboardozás, tandemugrás, tihanyi tekerés, Balaton Sound, kétéltű kalandtúra, barlangban kúszás, bormustra avagy kenuzás.

 

Az Y generáció elérése

A nemzeti turisztikai marketingszervezet mérföldkőnek tekinti az Y generáció médiafogyasztási szokásaihoz igazodó új kommunikációs csatorna használatát. A 80-as, 90-es évek szülöttei jellemzően előnyben részesítik az online felületeket a tájékozódáskor és utazásaik szervezése során, a nekik szóló, intenzív audiovizuális ingert jelentő tartalmak hatékonyabbak a belföldi utazásra ösztönző üzenetek célba juttatásához.

 

 

 

Cikkajánló