MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

A keresett kulcsszó: májusi lapszám

2019.04.26 10:00
Klassz piknikhelyek a májusi Turista Magazinban
Első tematikus számunkban górcső alá vettük a főváros és környékének ismert és kevésbé ismert kirándulóhelyeit, időutaztunk a Sas-hegyen, túráztunk a Zajnát-hegyekben és a Budai-hegység sokszínű vidékén.
2018.05.07 14:06
Virágözön a konyhában
A meleg, május eleji időjárásnak köszönhetően már az akácfák és a bodzabokrok is virágba borultak. Aki szeretné a bódító virágillatot szörp, szirup, dzsem, netán pezsgő formájában üvegbe zárni, annak bizony sietnie kell. A Turista Magazin májusi számában...
2018.05.06 09:30
Magyarországi Versailles – A fertődi Esterházy-kastély
Ha méretek és a fényűzés alapján kellene rangsorolni a hazai kastélyokat, a fertődi épület biztosan bekerülne a top 5-be. Esterházy Miklós nem spórolt a pompával, erről a saját szemünkkel győződhettünk meg.
2018.05.04 09:00
Ahol az erdő és a város összeér – a pécsi Tettye
Van Pécsnek egy kicsiny városrésze a nyüzsgő belváros és a csendes, mecseki erdők között, mely nemcsak szép, de tele van érdekes látnivalókkal is. Láthatunk itt középkori romokat, egy csodaszép arborétumot és egy különleges barlangot is.
2018.05.03 14:30
Kéktúra a Magas-Börzsöny peremén
Sokféleképpen megtervezhetjük egy táj felfedezését, de egy túramozgalom mindig kényelmes választás azoknak, akik nem akarnak bajlódni az útvonaltervezéssel, a látnivalók és más hasznos információk összegyűjtésével. Mi ezúttal a Börzsönyt megkerülő...
2018.05.02 09:00
Erdély kalandfővárosa a májusi Turista Magazinban
Aktuális lapszámunkban ellátogattunk az erdélyi Gyilkos-tó és Gyergyószentmiklós környékére, felfedeztük Villány és a Viharsarok rejtett kincseit, megnéztük a fertődi Esterházy-kastélyt, a pécsi Tettyét, de a Börzsöny, a Zemplén és az Aggteleki-karszt...
Vizes élmények májusi számunkban
A Turista Magazin aktuális lapszámában különleges hazai füvészkerteket sorakoztatunk fel, bemutatjuk a mecseki unikumot, a bánáti bazsarózsát, és sem a vízitúrák, sem a kisvasutak szerelmesei nem fognak csalódni. 2017.05.02 10:25
Májusi címlapunkon Sterczer Hilda
Vadonatúj lapszámunkban interjút olvashatsz a Hópárduc feleségével, aki három évvel férje halála után most újra a topon van, megismerkedhetsz a legérdekesebb hazai vadas- és állatparkokkal, és többet tudhatsz meg a Pilis „beszédes” sziklatornyairól is. 2016.04.27 12:23

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2019. szeptember
Herczeg Kinga:
Helix
38. Gerecse 50
38. alkalommal rendezték meg a Gerecse 50 teljesítménytúrát 2019. április 27-én, közel 6500-an...