Keresés eredménye

Nem feszített víztükrű medence, élő rendszer – a Balaton

A tó állapota hosszú távon tőlünk függ, attól, vajon tudjuk-e jól szeretni, tudjuk-e úgy élvezni az ott töltött időt, hogy közben arra is figyelünk, hogy ne sérüljön tovább az amúgy is törékeny ökológiai egyensúly. A Turista Magazin májusi számában utánajártunk, hogy van most a Balaton.

2020.05.06.

A klímaváltozás a kullancsokra is hatással van

A klímaváltozás a hazai és a hozzánk bekerült idegenhonos kullancsfajokra is hatással van. A Turista Magazin májusi számában szakértővel jártuk körül a témát, és az is kiderült, mi köze van a nyilvános vécéknek a kullancsokhoz.

2020.05.05.

Megjelent a májusi Turista Magazin

Legfrissebb számunkban olyan természeti látnivalókat ajánlunk, melyeket a fotelből is érdemes felfedezni, és a karanténvilág után bizonyosan jó lesz majd élőben megnézni. Addig is maradjatok otthon, és olvassatok inkább Turista Magazint!

2020.04.28.

Klassz piknikhelyek a májusi Turista Magazinban

Első tematikus számunkban górcső alá vettük a főváros és környékének ismert és kevésbé ismert kirándulóhelyeit, időutaztunk a Sas-hegyen, túráztunk a Zajnát-hegyekben és a Budai-hegység sokszínű vidékén.

2019.04.26.

Virágözön a konyhában

A meleg, május eleji időjárásnak köszönhetően már az akácfák és a bodzabokrok is virágba borultak. Aki szeretné a bódító virágillatot szörp, szirup, dzsem, netán pezsgő formájában üvegbe zárni, annak bizony sietnie kell. A Turista Magazin májusi számában adunk néhány ízletes, illatos ötletet.

2018.05.07.

Ahol az erdő és a város összeér - a pécsi Tettye

Van Pécsnek egy kicsiny városrésze a nyüzsgő belváros és a csendes, mecseki erdők között, mely nemcsak szép, de tele van érdekes látnivalókkal is. Láthatunk itt középkori romokat, egy csodaszép arborétumot és egy különleges barlangot is.

2018.05.04.

Kéktúra a Magas-Börzsöny peremén

Sokféleképpen megtervezhetjük egy táj felfedezését, de egy túramozgalom mindig kényelmes választás azoknak, akik nem akarnak bajlódni az útvonaltervezéssel, a látnivalók és más hasznos információk összegyűjtésével. Mi ezúttal a Börzsönyt megkerülő, mintegy 66 km hosszú kék utat ajánljuk nektek.

2018.05.03.

Erdély kalandfővárosa a májusi Turista Magazinban

Aktuális lapszámunkban ellátogattunk az erdélyi Gyilkos-tó és Gyergyószentmiklós környékére, felfedeztük Villány és a Viharsarok rejtett kincseit, megnéztük a fertődi Esterházy-kastélyt, a pécsi Tettyét, de a Börzsöny, a Zemplén és az Aggteleki-karszt szerelmesei sem fognak csalódni.

2018.05.02.

Vizes élmények májusi számunkban

A Turista Magazin aktuális lapszámában különleges hazai füvészkerteket sorakoztatunk fel, bemutatjuk a mecseki unikumot, a bánáti bazsarózsát, és sem a vízitúrák, sem a kisvasutak szerelmesei nem fognak csalódni.

2017.05.02.

Májusi címlapunkon Sterczer Hilda

Vadonatúj lapszámunkban interjút olvashatsz a Hópárduc feleségével, aki három évvel férje halála után most újra a topon van, megismerkedhetsz a legérdekesebb hazai vadas- és állatparkokkal, és többet tudhatsz meg a Pilis „beszédes” sziklatornyairól is.