MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

TÚRAAJÁNLAT

Törp Túra a Gerecsén
Hazánk legnépszerűbb teljesítménytúráján a legkisebbeket is külön túra várja a Decathlon csapatának támogatásával. 2017.04.04 16:30
Sziklatornyok és türkizkék lagúnák bűvöletében - Patagónia 2. rész
A chilei Torres del Paine Nemzeti Parkot a világ legszebbjei között tartják számon. A névadó sziklatornyok és gleccserek, tavak, folyók tarkítják ezt a festői vidéket. 2017.04.02 10:30
Kastélyok és kunhalmok a Dél-Tiszántúlon
A Körös-Maros Nemzeti Park részterületein számos érdekes kultúrtörténeti látnivalót találhatunk. Középkori templomromok, főúri kastélyok és kunhalmok is várják az alföldi túrázókat. 2017.04.01 09:06
Dél-börzsönyi kilátások
Egy túra, ahol egyszerre gyönyörködhettünk a Dunakanyar páratlan látványában, a dél-börzsönyi táj változatosságában és a tavasz pompázatos hírnökeiben. 2017.03.29 14:40
Messzelátó – Körtvélyesi-kilátó (Vértes, Tatabánya)
Az Országos Kéktúra útvonaláról a szépséges Mária-szakadék felső végén érdemes egy kis kitérőt tennünk egy új kilátóhoz. 2017.03.28 09:20
Festményben túrázni - Patagónia 1. rész
Patagónia meseszerű, elképesztően látványos nemzeti parkjairól és szélsőséges időjárásáról híres. Előbbiért látogattunk oda mi is, utóbbi pedig a túrák velejárója, amire érdemes előre felkészülni. 2017.03.27 10:00
Melyik magyarországi kastélyban járunk?
Nemcsak a várakat, de a kastélyokat is imádjuk: falaik között nemesi családok életébe nyerhetünk bepillantást, nem mindennapi történetek vagy egyenesen legendák kapcsolódnak hozzájuk, a parkjukban különleges növények között lehet kellemes sétát tenni. Képben vagy a hazai kastélyokkal kapcsolatban? 2017.03.24 10:00
Fókaügetésben a Téry Ödön-emléktúrán
Már tavaly terveztem, hogy végig járom a Téry Ödön emlék- és teljesítménytúrát, de akkor lemaradtam róla. Idén, március 18-án, szombaton viszont újból megrendezték, és engem az időjárás sem tarthatott vissza a budai, a pilisi és a visegrádi hegyeken 50 kilométeren át kanyargó túrától. 2017.03.23 13:03
Kora tavaszi túra a Gaja-szurdokhoz
Már több évre visszamenőleg kötelező programként szerepel naptárunkban a medvehagymaszedés, amihez kiváló lehetőséget biztosít a Keleti-Bakony. Természetesen nem kizárólag a sokféle gyógyhatásáról ismert növény invitál bennünket, hanem a gyönyörű táj, a rengeteg látnivaló és a friss levegő is, amelyben már a tavasz illata is érződik.  2017.03.18 09:00
Időutazás a szegedi Tisza-parton
Egy 138 évvel ezelőtti márciusi nap átírta Szeged történetét. Az áradó Tisza több ezer épületet döntött romba. Bejártuk azokat a helyeket, melyek mesélnek a város és a folyó kapcsolatáról, és felkerestük azokat az épületeket is, melyek túlélték az 1879-es nagy árvizet. 2017.03.15 16:00
Bazaltorgonák tövében – Kaán Károly kulcsosház (VIDEÓKKAL)
Megígértük, hogy változatos módon, részrehajlás nélkül fogunk válogatni a hazai outdoor szálláshelyek kínálatából. Igyekeztünk ennek eleget tenni, és ki is néztük magunknak a Szent György-hegy oldalában rejtőző objektumot, amely hazánk egyik leghíresebb erdőmérnökének és természetvédőjének nevét viseli. Két napunk volt a terepszemlére. 2017.03.11 08:06
Randevú a farmosi békákkal
Régóta készültem már arra, hogy részt vegyek egy békamentésen. Farmoson végre sikerült, ráadásul nemcsak barna ásóbékákkal találkoztam, de megismerhettem egy vadregényes, gyönyörű tájat is.   2017.03.09 16:30
Göcseji gyalog galopp
A Göcsej a Zalai-dombság legnagyobb kistája. Kevés turista ismeri ezt a dimbes-dombos tájat, melyben apró haranglábas falvak bújnak meg, és ahol pagonyerdők és lápos rétek váltják egymást. Pedig egyszer mindenkinek látni kell. 2017.03.09 10:39
Fagyott tavak a Bükkben
Egy tájékozódási pontbegyűjtő túra, ami csak rajtunk áll, hogy miről szól.   2017.03.03 14:00
Kőről-kőre a Velencei-hegységben
Új év, új Kőről-kőre-túrák! A népszerű köves tematikájú túrasorozat idén is folytatódik, ráadásul új állomásokkal is bővült. Naná, hogy mi sem hagytuk ki az elsőt, ami hazánk legkisebb hegységében, az egyik legizgalmasabb földtörténeti vidéken járt. 2017.02.23 16:00

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2018. december
Nagy Ferenc:
Tükröződés
36. GERECSE 50
Így látták az idei Gerecse teljesítménytúrák résztvevői ezt a borongós, kissé hűvös, húsvét...