MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

A keresett kulcsszó: turista magazin

2019.08.29 11:00
Őszi kirándulástippek a szeptemberi TM-ben
Több hónapnyi felfedeznivalót gyűjtöttünk össze az ősz első Turista Magazinjában. Barangolunk a Magas-Bakony legszebb vidékein, bejárjuk Makovecz Imre nyomában a Budai-hegység és Pilis építményeit, bringázunk a Mecsekben, és ellátogatunk Zugliget rejtett...
2019.06.28 12:20
Kultúrprogram a Velencei-tó mellett: a kápolnásnyéki Halász-kastély
A szokványos enteriőrkiállítás helyett többek között képzőművészeti tárlatokkal és kulturális rendezvényekkel vár a kastély.
2019.06.28 09:00
Megjelent a Turista Magazin legújabb nyári száma
Nyári összevont tematikus számunkban ezúttal a Velencei-tavat és környékét vesszük górcső alá. Ingókövek, kőtengerek, különleges sziklahalmok között kalandozunk a Velencei-hegységben, bejárjuk a Dinnyési-fertő rejtett kincseit, és a feltérképezzük a...
2019.05.31 11:00
Megjelent a nyár első Turista Magazinja
Júniusi számunkban Somogy megye különleges lápvidékén, a Baláta-tónál kalandozunk, végigjárjuk a Zempléni-hegység Rákóczi-útját a háborítatlan természetben és a történelmi hangulatot árasztó épített értékek nyomán, és meglátogatjuk az ezeréves...
2019.04.26 10:00
Klassz piknikhelyek a májusi Turista Magazinban
Első tematikus számunkban górcső alá vettük a főváros és környékének ismert és kevésbé ismert kirándulóhelyeit, időutaztunk a Sas-hegyen, túráztunk a Zajnát-hegyekben és a Budai-hegység sokszínű vidékén.
2019.04.04 11:30
Fókuszban a természet – Koncz-Bisztricz Tamás
Természetfotósokat bemutató sorozatunk legújabb részében azt az alig 15 éves Koncz-Bisztricz Tamást mutatjuk be, akire két éve figyeltünk fel a Varázslatos Magyarország fotópályázatának díjátadóján.
Nagyobb figyelmet érdemelne a simontornyai vár
Az épület sajnos kimaradt a Nemzeti Várprogramból, és utoljára a 70-es években újították fel. Pedig különlegességekből nincs hiány. 2019.04.03 07:00
Barangolás a Bükki Kéken – itt az áprilisi Turista Magazin
Április számunkban a Bükki Kéktől, a simontornyai váron és Dunaújváros szocreál tanösvényén át egészen a délvidéki Fruška Goráig barangolunk, és bemutatunk egy fiatal csongrádi természetfotóst is, aki még általános iskolába jár, de már számos díjat elnyert gyönyörű képeivel.   2019.03.29 09:00
Ki lesz idén Magyarország legjobb természetfotósa?
Idén kilencedik alkalommal osztanak díjakat a Varázslatos Magyarország-fotópályázat nyerteseinek. A díjátadó mellett a legjobb fotókból összeállított kiállítást hivatalosan is megnyitják. 2019.03.05 16:00
A legjobb terepi erőpróbák a márciusi Turista Magazinban
Első tavaszi lapszámunkban többek között a hazai extrém túrákból válogattunk, és bemutatunk egy fiatal hölgyet is, aki első magyarként mászta meg a Föld hét kontinensének hét legmagasabb csúcsát. 2019.02.27 12:00
Kéktúrás nyereményjátékokkal várunk az Utazás Kiállításon
Aki kilátogat idén az Utazás Kiállításra, és előfizet ránk, vagy 4500 forint felett vásárol a standunkon, egy kéktúrás csomagot és egy Országos Kékkör Térképes Túrakalauzt kap ajándékba, illetve szórakoztató kéktúrás nyereményjátékokon is részt vehet.  2019.02.18 09:00
Az ember, aki szakadék szélére sodorta saját bolygóját
Az idei WWF-jelentés szerint sorsdöntő pillanatokat élünk most meg, hisz mi vagyunk az első nemzedék, amelynek tagjai tisztában vannak azzal, hogy a szakadék szélére sodortuk a bolygónkat. És mi vagyunk az utolsók is, akik talán még tudnak tenni valamit ellene. 2019.02.03 10:00
Megjelent a februári Turista Magazin
Az idei év első számában térben és időben is nagy távolságokat teszünk meg. Hűvösvölgytől Iránig utazunk, bejárjuk a vadregényes Csarna-völgyet, Ótátrafüreden felidézzük a századforduló hangulatát, és arról is szó lesz, vajon mi vár a ránk a jövőben itt, a Föld nevű bolygón. 2019.01.28 09:00
Íme, a kedvenc kilátótok és turistaszállásotok 2018-ban
Tavaly is sok izgalmas hazai túracélpontot igyekeztünk bemutatni nektek, így nem maradhattak ki a magazinból a kilátók, és tovább dübörgött a Hónap Turistaháza rovatunk is. Kíváncsiak voltunk, nektek melyik torony és szállás tetszett legjobban. 2019.01.09 10:00
Galagonya a konyhában
Bár a természet lassan már nyugovóra tér, a késő ősz is tartogat még vadon termő finomságokat. Színes vadgyümölcsök és ízletes gombák a novemberi Turista Magazinban. 2018.11.07 10:00
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2019. szeptember
Herczeg Kinga:
Helix
38. Gerecse 50
38. alkalommal rendezték meg a Gerecse 50 teljesítménytúrát 2019. április 27-én, közel 6500-an...