Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Ótátrafüred állomása száz évvel ezelőtt

1/11

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Tátracsorba állomásra érkezik a fogaskerekű idén 52 éves, svájci SLM Winterthur villamosa

2/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

3/11

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Panorámás útszakasz Felsőhági és a Poprádi völgy között

4/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

A Poprádi-tó turistaháza

5/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Csorbató, a jelenlegi közös végállomás a villamosvasút és a fogaskerekű számára

6/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Pályarészlet a fogaskerekűn. A pálya hossza 4,8 km, a szintkülönbség 455 m, mindkét szám közel harmadával nagyobb a budapesti fogaskerekű paramétereinél

7/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

A Stadler GTW típuscsaládja a Tátrán kívül sem ismeretlen a szlovák vasúton, dízelváltozatai a normál nyomtávú pályákon is közlekednek. A képen Olmányfalva viaduktja látható Besztercebánya fölött.

8/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

2021. januárra megérkezett a fogaskerekű első új járműve

9/11
Fotó: ZSSK

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Panorámás útszakasz a villamosvasúton, a Poprádi-völgy és Felsőhági között

10/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Utazás a Tátra lábánál – hamarosan eggyel kevesebb átszállással élvezhetjük

11/11
Fotó: Gulyás Attila

Új villamosok a Magas-Tátra sínjein

Ótátrafüred állomása száz évvel ezelőtt

Tátracsorba állomásra érkezik a fogaskerekű idén 52 éves, svájci SLM Winterthur villamosa

Fotó: Gulyás Attila

Panorámás útszakasz Felsőhági és a Poprádi völgy között

Fotó: Gulyás Attila

A Poprádi-tó turistaháza

Fotó: Gulyás Attila

Csorbató, a jelenlegi közös végállomás a villamosvasút és a fogaskerekű számára

Fotó: Gulyás Attila

Pályarészlet a fogaskerekűn. A pálya hossza 4,8 km, a szintkülönbség 455 m, mindkét szám közel harmadával nagyobb a budapesti fogaskerekű paramétereinél

Fotó: Gulyás Attila

A Stadler GTW típuscsaládja a Tátrán kívül sem ismeretlen a szlovák vasúton, dízelváltozatai a normál nyomtávú pályákon is közlekednek. A képen Olmányfalva viaduktja látható Besztercebánya fölött.

Fotó: Gulyás Attila

2021. januárra megérkezett a fogaskerekű első új járműve

Fotó: ZSSK

Panorámás útszakasz a villamosvasúton, a Poprádi-völgy és Felsőhági között

Fotó: Gulyás Attila

Utazás a Tátra lábánál – hamarosan eggyel kevesebb átszállással élvezhetjük

Fotó: Gulyás Attila
2021.01.21.