
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Életkép a Csarna-völgyből
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A patak áradásai az 1990-es évek végén tették járhatatlanná a vasúti pályát
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A kisvasút folyamatos karbantartást igényel, amit lelkes önkéntesek végeznek a szabadidejükben.
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A Kemencei kisvasút jelenleg a Feketevölgy Panzióig közlekedik, de van remény az elmosott pálya felújítására
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Lánczi Péter
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Jancsivár alig felismerhető kősánca
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Kilátás a Holló-kőről a kalderára
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Kilátás a Salgóvárról
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Salgóvár falmaradványa
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A Vár-forrást a Salgóvártól párszáz méterre keletre találjuk
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A Szecskó-patak szurdoka nehezen járható a bedőlt fáktól
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Hamuház a Fekete-völgy végénél
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A 15 millió éves kőzet, mintha csak tegnap keletkezett volna
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A Godóvár tetején
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Helyére kerül a kisvasút legkisebb "járműve"
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

A „szellemvonat” a Fekete-kúti szálláshelyünk mellett is elhaladt
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Az utolsó utáni járat
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot


Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Életkép a Csarna-völgyből

A patak áradásai az 1990-es évek végén tették járhatatlanná a vasúti pályát

A kisvasút folyamatos karbantartást igényel, amit lelkes önkéntesek végeznek a szabadidejükben.

A Kemencei kisvasút jelenleg a Feketevölgy Panzióig közlekedik, de van remény az elmosott pálya felújítására

Lánczi Péter

Jancsivár alig felismerhető kősánca

Kilátás a Holló-kőről a kalderára

Kilátás a Salgóvárról

Salgóvár falmaradványa

A Vár-forrást a Salgóvártól párszáz méterre keletre találjuk

A Szecskó-patak szurdoka nehezen járható a bedőlt fáktól

Hamuház a Fekete-völgy végénél

A 15 millió éves kőzet, mintha csak tegnap keletkezett volna

A Godóvár tetején

Helyére kerül a kisvasút legkisebb "járműve"


A „szellemvonat” a Fekete-kúti szálláshelyünk mellett is elhaladt































Az utolsó utáni járat
