
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A "Katlan" mai látképe az emlékműtől, háttérben az egykori repülőotthon épülete
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A "Katlan" látképe a levegőből az 1950-es években. A háttérben feltűnik a János-hegy és látszik a repülőotthon épülete is
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A "Katlan" felső része és az emlékmű a Szekrényes-hegyről
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A beerdősülő "Katlan" napjainkban, fölötte a Szekrényes-hegy
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Egy Grunau Baby II.b típusú repülőgép úton a Szekrényesre (1950-es évek)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A MOVERO (Magyar Országos Véderő Egylet Repülő Osztálya) hangára és klubháza 1939-ben (1940-ben leégtek)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Egy Segel-Zögling gumiköteles kilövése a Farkas-hegyen 1940-ben
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A Szekrényes-hegy tetején ma is látható egykori katapult
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Az egykori Horthy Miklós Nemzeti Repülő Alap otthona napjainkban
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A MÁV Testvériség SE Repülő Osztálya által épített ún.Sárgaház (ennek a helyén áll ma az emlékmű)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

1934. április 15: a Budapest Székesfővárosi Közlekedési Rt. hangárának avatása a "Katlanban"
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Csendélet az 1960-as években az új repülőtéren, a háttérben a Szekrényessel
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A Farkashegyi repülőtér Budakeszi mellett
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Az emlékmű és az egykori repülőotthon
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A fokozottan védett területet jelölő tábla a Szekrényes-hegy lábánál (csak engedéllyel lehet bemenni)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A "Katlanban" lévő épületek a Szekrényes felől nézve 1939 környékén. Ezen a felvételen együtt látható az összes épület, amely valaha a repülést szolgálta a repülőtér ezen részén.
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A repülőtér alsó részére történt leszállást követően úton a Szekrényes-hegyre egy R-07b Vöcsökkel
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Látkép a Szekrényes-hegyről Budakeszi irányába (1939)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A MOVERO néhány repülőgépe a reggeli eligazítás során (1940)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Egy Olympia Meise a Szekrényes-hegyről történt gumiköteles kilövés után (1941)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Egy R-08C Pilis kilövésre vár a Szekrényes-hegyen (1943)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Egy M-22 leszállás közben, háttérben a Horthy Miklós Nemzeti Repülő Alap épülő hangára
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A "Katlan" látképe 1943-ban, a ma is látható hangár építésekor
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Pilóták úton a repülőtérre (1947)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

Egy G.9 Dzsunka típusú repülőgép vontatása a starthelyre egy Willis Jeep segítségével (1948)
A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A "Katlan" madártávlatból (1950-es évek)

A Farkas-hegyi repülőtér története és a vitorlázórepülés hőskora

A "Katlan" mai látképe az emlékműtől, háttérben az egykori repülőotthon épülete

A "Katlan" látképe a levegőből az 1950-es években. A háttérben feltűnik a János-hegy és látszik a repülőotthon épülete is

A "Katlan" felső része és az emlékmű a Szekrényes-hegyről

A beerdősülő "Katlan" napjainkban, fölötte a Szekrényes-hegy

Egy Grunau Baby II.b típusú repülőgép úton a Szekrényesre (1950-es évek)

A MOVERO (Magyar Országos Véderő Egylet Repülő Osztálya) hangára és klubháza 1939-ben (1940-ben leégtek)

Egy Segel-Zögling gumiköteles kilövése a Farkas-hegyen 1940-ben

A Szekrényes-hegy tetején ma is látható egykori katapult

Az egykori Horthy Miklós Nemzeti Repülő Alap otthona napjainkban

A MÁV Testvériség SE Repülő Osztálya által épített ún.Sárgaház (ennek a helyén áll ma az emlékmű)

1934. április 15: a Budapest Székesfővárosi Közlekedési Rt. hangárának avatása a "Katlanban"

Csendélet az 1960-as években az új repülőtéren, a háttérben a Szekrényessel

A Farkashegyi repülőtér Budakeszi mellett

Az emlékmű és az egykori repülőotthon

A fokozottan védett területet jelölő tábla a Szekrényes-hegy lábánál (csak engedéllyel lehet bemenni)

A "Katlanban" lévő épületek a Szekrényes felől nézve 1939 környékén. Ezen a felvételen együtt látható az összes épület, amely valaha a repülést szolgálta a repülőtér ezen részén.

A repülőtér alsó részére történt leszállást követően úton a Szekrényes-hegyre egy R-07b Vöcsökkel

Látkép a Szekrényes-hegyről Budakeszi irányába (1939)

A MOVERO néhány repülőgépe a reggeli eligazítás során (1940)

Egy Olympia Meise a Szekrényes-hegyről történt gumiköteles kilövés után (1941)

Egy R-08C Pilis kilövésre vár a Szekrényes-hegyen (1943)

Egy M-22 leszállás közben, háttérben a Horthy Miklós Nemzeti Repülő Alap épülő hangára

A "Katlan" látképe 1943-ban, a ma is látható hangár építésekor

Pilóták úton a repülőtérre (1947)

Egy G.9 Dzsunka típusú repülőgép vontatása a starthelyre egy Willis Jeep segítségével (1948)

A "Katlan" madártávlatból (1950-es évek)