
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Az Aeropark gépeit a reptér felé haladó útról is látni lehet
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Mudra István légiforgalmi irányító arról mesél a gyerekeknek, hogy miért nem ütköznek össze a gépek a levegőben
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A Tu-154-es, a budapesti reptér utolsó szovjet utasszállítója
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Felújított oldtimerek, amelyek régen a reptér szolgálatában álltak
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A Tu-134-es a repülőgépskanzen legelső darabja
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A Tu-154
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Az Il-18 pilótafülkéje. A székek sosem maradnak sokáig szabadon
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Nagyváthy Sándor fedélzeti mérnökként tevékenykedett a Tu-154-esen. Mindenkinek örömmel mesél erről az időszakról
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

...a fotózkodókat pedig az alkalomhoz illő öltözékkel is ellátja
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Ezen az An-2-esen mindent szabad, a gyerekek alaposan kijátszhatják magukat
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Az Il-18-as belsejében repüléstörténeti kiállítást rendeztek be
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Az Li-2 a legöregebb gép az Aeroparkban, 1952-ben „született”
A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben


A fejünkre húzták a pilótasapkát a repülőskanzenben

Az Aeropark gépeit a reptér felé haladó útról is látni lehet

Mudra István légiforgalmi irányító arról mesél a gyerekeknek, hogy miért nem ütköznek össze a gépek a levegőben

A Tu-154-es, a budapesti reptér utolsó szovjet utasszállítója

Felújított oldtimerek, amelyek régen a reptér szolgálatában álltak

A Tu-134-es a repülőgépskanzen legelső darabja


A Tu-154

Az Il-18 pilótafülkéje. A székek sosem maradnak sokáig szabadon

Nagyváthy Sándor fedélzeti mérnökként tevékenykedett a Tu-154-esen. Mindenkinek örömmel mesél erről az időszakról

...a fotózkodókat pedig az alkalomhoz illő öltözékkel is ellátja


Ezen az An-2-esen mindent szabad, a gyerekek alaposan kijátszhatják magukat


Az Il-18-as belsejében repüléstörténeti kiállítást rendeztek be


Az Li-2 a legöregebb gép az Aeroparkban, 1952-ben „született”

































