
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A két C50-es mozdony indulásra készen a diósgyőri végállomáson
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A garadnai fővonal és a mahócai szárnyvonal a Papírgyár megállónál ágazik el
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Megérkezett a vonat a mahócai végállomásra
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
1928-as gyártású Diamond nyári nyitott személykocsi és a kis poggyászkocsi
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Több mint egyórányi vonatozás az erdőben
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Lillafüredi Állami Erdei Vasút, Kerekhegyi szárnyvonal, Kerekhegyi rakodó, 1940.
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
1928-ban gyártott Ganz motorkocsi a Lillafüredi Állami Erdei Vasút alagútjánál 1931-ben.
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Andókút hangulatos tisztásán akkor vannak ilyen sokan, ha vonat érkezik. Egyébként nagy itt a nyugalom.
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Mahócán szűk egy órát állt a vonat
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Úton a Varbói tanösvényen
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A Dobrica-forrás közelében található darázskőkúp és minivízesése
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A beszakadt barlangi terem mélyén 10-15 fokkal hűvösebb van, mint odafönt
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Amikor az erdő visszanéz
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Andókúttól Lillafüredig egy kellemes 5 km-es túrát lehet tenni
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Az új életre kelt szarvasbogár
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Az út Lillafüredre a Hámori-tó melletti sétányon vezet
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Bár most nincs sok víz, a Lillafüredi-vízesés ilyenkor is szép
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
Az MK 48-as dízelmozdony a lillafüredi alagútban
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg
A két C50-es mozdony indulásra készen a diósgyőri végállomáson
A garadnai fővonal és a mahócai szárnyvonal a Papírgyár megállónál ágazik el
Megérkezett a vonat a mahócai végállomásra
1928-as gyártású Diamond nyári nyitott személykocsi és a kis poggyászkocsi
Több mint egyórányi vonatozás az erdőben
Lillafüredi Állami Erdei Vasút, Kerekhegyi szárnyvonal, Kerekhegyi rakodó, 1940.
1928-ban gyártott Ganz motorkocsi a Lillafüredi Állami Erdei Vasút alagútjánál 1931-ben.
Andókút hangulatos tisztásán akkor vannak ilyen sokan, ha vonat érkezik. Egyébként nagy itt a nyugalom.
Mahócán szűk egy órát állt a vonat
Úton a Varbói tanösvényen
A Dobrica-forrás közelében található darázskőkúp és minivízesése
A beszakadt barlangi terem mélyén 10-15 fokkal hűvösebb van, mint odafönt
Amikor az erdő visszanéz
Andókúttól Lillafüredig egy kellemes 5 km-es túrát lehet tenni
Az új életre kelt szarvasbogár
Az út Lillafüredre a Hámori-tó melletti sétányon vezet
Bár most nincs sok víz, a Lillafüredi-vízesés ilyenkor is szép
Az MK 48-as dízelmozdony a lillafüredi alagútban