A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A két C50-es mozdony indulásra készen a diósgyőri végállomáson

1/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A garadnai fővonal és a mahócai szárnyvonal a Papírgyár megállónál ágazik el

2/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Megérkezett a vonat a mahócai végállomásra

3/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

1928-as gyártású Diamond nyári nyitott személykocsi és a kis poggyászkocsi

4/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Több mint egyórányi vonatozás az erdőben

5/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Lillafüredi Állami Erdei Vasút, Kerekhegyi szárnyvonal, Kerekhegyi rakodó, 1940.

6/29
Fotó: Fortepan / Zsembery Bendegúz

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

1928-ban gyártott Ganz motorkocsi a Lillafüredi Állami Erdei Vasút alagútjánál 1931-ben.

7/29
Fotó: Fortepan / Bor Dezső

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Andókút hangulatos tisztásán akkor vannak ilyen sokan, ha vonat érkezik. Egyébként nagy itt a nyugalom.

8/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Mahócán szűk egy órát állt a vonat

9/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Úton a Varbói tanösvényen

10/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

11/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

12/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A Dobrica-forrás közelében található darázskőkúp és minivízesése

13/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

14/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

15/29
Fotó: Német-Bucsi Attila - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

16/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A beszakadt barlangi terem mélyén 10-15 fokkal hűvösebb van, mint odafönt

17/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Amikor az erdő visszanéz

18/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Andókúttól Lillafüredig egy kellemes 5 km-es túrát lehet tenni

19/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Az új életre kelt szarvasbogár

20/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

21/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

22/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

23/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

24/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Az út Lillafüredre a Hámori-tó melletti sétányon vezet

25/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Bár most nincs sok víz, a Lillafüredi-vízesés ilyenkor is szép

26/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

27/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Az MK 48-as dízelmozdony a lillafüredi alagútban

28/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

29/29
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A két C50-es mozdony indulásra készen a diósgyőri végállomáson

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A garadnai fővonal és a mahócai szárnyvonal a Papírgyár megállónál ágazik el

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Megérkezett a vonat a mahócai végállomásra

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

1928-as gyártású Diamond nyári nyitott személykocsi és a kis poggyászkocsi

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Több mint egyórányi vonatozás az erdőben

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Lillafüredi Állami Erdei Vasút, Kerekhegyi szárnyvonal, Kerekhegyi rakodó, 1940.

Fotó: Fortepan / Zsembery Bendegúz

1928-ban gyártott Ganz motorkocsi a Lillafüredi Állami Erdei Vasút alagútjánál 1931-ben.

Fotó: Fortepan / Bor Dezső

Andókút hangulatos tisztásán akkor vannak ilyen sokan, ha vonat érkezik. Egyébként nagy itt a nyugalom.

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Mahócán szűk egy órát állt a vonat

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Úton a Varbói tanösvényen

Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A Dobrica-forrás közelében található darázskőkúp és minivízesése

Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Német-Bucsi Attila - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

A beszakadt barlangi terem mélyén 10-15 fokkal hűvösebb van, mint odafönt

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Amikor az erdő visszanéz

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Andókúttól Lillafüredig egy kellemes 5 km-es túrát lehet tenni

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Az új életre kelt szarvasbogár

Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Az út Lillafüredre a Hámori-tó melletti sétányon vezet

Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Bár most nincs sok víz, a Lillafüredi-vízesés ilyenkor is szép

Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ

Az MK 48-as dízelmozdony a lillafüredi alagútban

Fotó: Tóth Judit - MTSZ
Fotó: Tóth Judit - MTSZ
2024.05.29.