
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A két C50-es mozdony indulásra készen a diósgyőri végállomáson
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A garadnai fővonal és a mahócai szárnyvonal a Papírgyár megállónál ágazik el
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Megérkezett a vonat a mahócai végállomásra
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

1928-as gyártású Diamond nyári nyitott személykocsi és a kis poggyászkocsi
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Több mint egyórányi vonatozás az erdőben
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Lillafüredi Állami Erdei Vasút, Kerekhegyi szárnyvonal, Kerekhegyi rakodó, 1940.
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

1928-ban gyártott Ganz motorkocsi a Lillafüredi Állami Erdei Vasút alagútjánál 1931-ben.
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Andókút hangulatos tisztásán akkor vannak ilyen sokan, ha vonat érkezik. Egyébként nagy itt a nyugalom.
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Mahócán szűk egy órát állt a vonat
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Úton a Varbói tanösvényen
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A Dobrica-forrás közelében található darázskőkúp és minivízesése
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A beszakadt barlangi terem mélyén 10-15 fokkal hűvösebb van, mint odafönt
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Amikor az erdő visszanéz
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Andókúttól Lillafüredig egy kellemes 5 km-es túrát lehet tenni
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Az új életre kelt szarvasbogár
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Az út Lillafüredre a Hámori-tó melletti sétányon vezet
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Bár most nincs sok víz, a Lillafüredi-vízesés ilyenkor is szép
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

Az MK 48-as dízelmozdony a lillafüredi alagútban
A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg


A mahócai vonatozást egy lillafüredi túrával koronáztuk meg

A két C50-es mozdony indulásra készen a diósgyőri végállomáson

A garadnai fővonal és a mahócai szárnyvonal a Papírgyár megállónál ágazik el

Megérkezett a vonat a mahócai végállomásra

1928-as gyártású Diamond nyári nyitott személykocsi és a kis poggyászkocsi

Több mint egyórányi vonatozás az erdőben

Lillafüredi Állami Erdei Vasút, Kerekhegyi szárnyvonal, Kerekhegyi rakodó, 1940.

1928-ban gyártott Ganz motorkocsi a Lillafüredi Állami Erdei Vasút alagútjánál 1931-ben.

Andókút hangulatos tisztásán akkor vannak ilyen sokan, ha vonat érkezik. Egyébként nagy itt a nyugalom.

Mahócán szűk egy órát állt a vonat

Úton a Varbói tanösvényen



A Dobrica-forrás közelében található darázskőkúp és minivízesése




A beszakadt barlangi terem mélyén 10-15 fokkal hűvösebb van, mint odafönt

Amikor az erdő visszanéz

Andókúttól Lillafüredig egy kellemes 5 km-es túrát lehet tenni

Az új életre kelt szarvasbogár





Az út Lillafüredre a Hámori-tó melletti sétányon vezet

Bár most nincs sok víz, a Lillafüredi-vízesés ilyenkor is szép


Az MK 48-as dízelmozdony a lillafüredi alagútban
