
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A szokásos menetrendi vonatok találkozója Szépjuhászné állomáson. A kiváló időnek is hála, minden járat szinte telt házzal közlekedett!
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Menesztés Szépjuhásznén a Hűvösvölgybe ereszkedő járatnak
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A 039-es gőzös robog elő a Gyermekvasút 1949-ben megépített, 198 m hosszú, íves alagútjából
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Az Mk45 2001-es aznapi első és utolsó szereplése: a gőzvontatású első vonat tolása
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A gőzös után még percekig dőlt a füst az alagútból
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Menetrend szerinti járat halad el Hárshegy állomás szabadot adó bejárati előjelzője mellett
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Hárshegy állomás karos bejárati jelzője szabadot mutat a Hűvösvölgy felől érkező lillafüredi motorvonatnak
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Újabb sima Mk45-ös érkezik a Széchenyihegy felől. A harmadik sínszálat íves vonalszakaszokon és műtárgyakon láthatjuk, a szerepe az, hogy az esetleges kisiklások következményeinek súlyosságát enyhítse a szerelvény pályán tartásával
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Az ABamot szélvédői fölötti fura szerkezetben a motor hűtővize kering, a keresztben átáramló levegő pedig segíti lehűlni
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Gazdag füsttel küzdötte fel magát Szépjuhásznéra az Mk48-as az egy szem kocsijával
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A „Panorámaívben” a gőzöst is megsütötte a nap
Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Az Mk48-as ereszkedik Hűvösvölgy felé a színesedő erdőben

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A szokásos menetrendi vonatok találkozója Szépjuhászné állomáson. A kiváló időnek is hála, minden járat szinte telt házzal közlekedett!

Menesztés Szépjuhásznén a Hűvösvölgybe ereszkedő járatnak

A 039-es gőzös robog elő a Gyermekvasút 1949-ben megépített, 198 m hosszú, íves alagútjából

Az Mk45 2001-es aznapi első és utolsó szereplése: a gőzvontatású első vonat tolása

A gőzös után még percekig dőlt a füst az alagútból

Menetrend szerinti járat halad el Hárshegy állomás szabadot adó bejárati előjelzője mellett

Hárshegy állomás karos bejárati jelzője szabadot mutat a Hűvösvölgy felől érkező lillafüredi motorvonatnak

Újabb sima Mk45-ös érkezik a Széchenyihegy felől. A harmadik sínszálat íves vonalszakaszokon és műtárgyakon láthatjuk, a szerepe az, hogy az esetleges kisiklások következményeinek súlyosságát enyhítse a szerelvény pályán tartásával

Az ABamot szélvédői fölötti fura szerkezetben a motor hűtővize kering, a keresztben átáramló levegő pedig segíti lehűlni

Gazdag füsttel küzdötte fel magát Szépjuhásznéra az Mk48-as az egy szem kocsijával

A „Panorámaívben” a gőzöst is megsütötte a nap

Az Mk48-as ereszkedik Hűvösvölgy felé a színesedő erdőben