Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A szokásos menetrendi vonatok találkozója Szépjuhászné állomáson. A kiváló időnek is hála, minden járat szinte telt házzal közlekedett!

1/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Menesztés Szépjuhásznén a Hűvösvölgybe ereszkedő járatnak

2/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A 039-es gőzös robog elő a Gyermekvasút 1949-ben megépített, 198 m hosszú, íves alagútjából

3/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Az Mk45 2001-es aznapi első és utolsó szereplése: a gőzvontatású első vonat tolása

4/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A gőzös után még percekig dőlt a füst az alagútból

5/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Menetrend szerinti járat halad el Hárshegy állomás szabadot adó bejárati előjelzője mellett

6/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Hárshegy állomás karos bejárati jelzője szabadot mutat a Hűvösvölgy felől érkező lillafüredi motorvonatnak

7/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Újabb sima Mk45-ös érkezik a Széchenyihegy felől. A harmadik sínszálat íves vonalszakaszokon és műtárgyakon láthatjuk, a szerepe az, hogy az esetleges kisiklások következményeinek súlyosságát enyhítse a szerelvény pályán tartásával

8/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Az ABamot szélvédői fölötti fura szerkezetben a motor hűtővize kering, a keresztben átáramló levegő pedig segíti lehűlni

9/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Gazdag füsttel küzdötte fel magát Szépjuhásznéra az Mk48-as az egy szem kocsijával

10/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A „Panorámaívben” a gőzöst is megsütötte a nap

11/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

Az Mk48-as ereszkedik Hűvösvölgy felé a színesedő erdőben

12/12
Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Színes-szagos járműkavalkád a Gyermekvasúton

A szokásos menetrendi vonatok találkozója Szépjuhászné állomáson. A kiváló időnek is hála, minden járat szinte telt házzal közlekedett!

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Menesztés Szépjuhásznén a Hűvösvölgybe ereszkedő járatnak

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

A 039-es gőzös robog elő a Gyermekvasút 1949-ben megépített, 198 m hosszú, íves alagútjából

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Az Mk45 2001-es aznapi első és utolsó szereplése: a gőzvontatású első vonat tolása

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

A gőzös után még percekig dőlt a füst az alagútból

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Menetrend szerinti járat halad el Hárshegy állomás szabadot adó bejárati előjelzője mellett

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Hárshegy állomás karos bejárati jelzője szabadot mutat a Hűvösvölgy felől érkező lillafüredi motorvonatnak

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Újabb sima Mk45-ös érkezik a Széchenyihegy felől. A harmadik sínszálat íves vonalszakaszokon és műtárgyakon láthatjuk, a szerepe az, hogy az esetleges kisiklások következményeinek súlyosságát enyhítse a szerelvény pályán tartásával

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Az ABamot szélvédői fölötti fura szerkezetben a motor hűtővize kering, a keresztben átáramló levegő pedig segíti lehűlni

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Gazdag füsttel küzdötte fel magát Szépjuhásznéra az Mk48-as az egy szem kocsijával

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

A „Panorámaívben” a gőzöst is megsütötte a nap

Fotó: Vörös Attila / MTSZ

Az Mk48-as ereszkedik Hűvösvölgy felé a színesedő erdőben

Fotó: Vörös Attila / MTSZ
2024.10.21.