Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Gyöngyi, a gőzös, és egy Mk48-as dízelmozdony

1/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Egy Mk48-as dízelmozdony vezetőfülkéjében

2/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Indulásra kész a gyöngyösi Mátravasút felújított szerelvénye

3/26
Fotó: Farkas Peter

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Nosztalgiavagon a Mátravasúton

4/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Előttünk a Kékes: ezt látja a mozdonyvezető

5/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Gyöngyi, a Mátravasút 1954-ben épült gőzmozdonya

6/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Érkezés Mátrafüredre

7/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Régi és új műszerek a felújított Mk48-as dízelmozdony kezelőfalán

8/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Kisvasút érkezik Mátrafüredre

9/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

A Mátravasút szerelvényei

10/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Gyöngyinek hívják a Mátravasút gőzösét

11/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

A Mátravasút nosztalgiavonatának személykocsijai

12/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Gyöngyi, a Mátravasút gőzöse

13/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Munkában a mozdonyvezető

14/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

A sűrített levegős kürt karja

15/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Személykocsi a Mátravasút alkalmanként közlekedő nosztalgiavonatán

16/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Betonra cserélték a korábbi fa talpfákat

17/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

A gyöngyösi kisvasút Mátrafüreden

18/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Munkában a mozdonyvezető

19/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Az Mk48-as dízelmozdony biztosítéktáblája

20/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Intelem a mozdonyvezetőnek

21/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

A Mátravasút mátrafüredi ágán

22/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Kályhával fűthető a zárt személykocsi

23/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Érkezés a mátrafüredi végállomásra

24/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Szalagátvágás: 2024-ben zárták le a Mátravasút felújításának 2018-ban kezdődött projektjét

25/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Új talpfák a Mátravasút vonalán

26/26
Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Ismét menetrend szerint jár a megújult Mátravasút - képriport

Gyöngyi, a gőzös, és egy Mk48-as dízelmozdony

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Egy Mk48-as dízelmozdony vezetőfülkéjében

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Indulásra kész a gyöngyösi Mátravasút felújított szerelvénye

Fotó: Farkas Peter

Nosztalgiavagon a Mátravasúton

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Előttünk a Kékes: ezt látja a mozdonyvezető

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Gyöngyi, a Mátravasút 1954-ben épült gőzmozdonya

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Érkezés Mátrafüredre

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Régi és új műszerek a felújított Mk48-as dízelmozdony kezelőfalán

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Kisvasút érkezik Mátrafüredre

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

A Mátravasút szerelvényei

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Gyöngyinek hívják a Mátravasút gőzösét

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

A Mátravasút nosztalgiavonatának személykocsijai

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Gyöngyi, a Mátravasút gőzöse

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Munkában a mozdonyvezető

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

A sűrített levegős kürt karja

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Személykocsi a Mátravasút alkalmanként közlekedő nosztalgiavonatán

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Betonra cserélték a korábbi fa talpfákat

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

A gyöngyösi kisvasút Mátrafüreden

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Munkában a mozdonyvezető

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Az Mk48-as dízelmozdony biztosítéktáblája

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Intelem a mozdonyvezetőnek

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

A Mátravasút mátrafüredi ágán

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Kályhával fűthető a zárt személykocsi

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Érkezés a mátrafüredi végállomásra

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Szalagátvágás: 2024-ben zárták le a Mátravasút felújításának 2018-ban kezdődött projektjét

Fotó: Farkas Péter / MTSZ

Új talpfák a Mátravasút vonalán

Fotó: Farkas Péter / MTSZ
2024.03.26.