
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Életkép a Csarna-völgyből
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A patak áradásai az 1990-es évek végén tették járhatatlanná a vasúti pályát
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A kisvasút folyamatos karbantartást igényel, amit lelkes önkéntesek végeznek a szabadidejükben.
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A Kemencei kisvasút jelenleg a Feketevölgy Panzióig közlekedik, de van remény az elmosott pálya felújítására
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Lánczi Péter
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Jancsivár alig felismerhető kősánca
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Kilátás a Holló-kőről a kalderára
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Kilátás a Salgóvárról
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Salgóvár falmaradványa
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A Vár-forrást a Salgóvártól párszáz méterre keletre találjuk
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A Szecskó-patak szurdoka nehezen járható a bedőlt fáktól
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Hamuház a Fekete-völgy végénél
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A 15 millió éves kőzet, mintha csak tegnap keletkezett volna
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A Godóvár tetején
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Helyére kerül a kisvasút legkisebb "járműve"
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
A „szellemvonat” a Fekete-kúti szálláshelyünk mellett is elhaladt
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Az utolsó utáni járat
Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot

Várak és vulkánok közt fotóztuk a szellemvonatot
Életkép a Csarna-völgyből
A patak áradásai az 1990-es évek végén tették járhatatlanná a vasúti pályát
A kisvasút folyamatos karbantartást igényel, amit lelkes önkéntesek végeznek a szabadidejükben.
A Kemencei kisvasút jelenleg a Feketevölgy Panzióig közlekedik, de van remény az elmosott pálya felújítására
Lánczi Péter
Jancsivár alig felismerhető kősánca
Kilátás a Holló-kőről a kalderára
Kilátás a Salgóvárról
Salgóvár falmaradványa
A Vár-forrást a Salgóvártól párszáz méterre keletre találjuk
A Szecskó-patak szurdoka nehezen járható a bedőlt fáktól
Hamuház a Fekete-völgy végénél
A 15 millió éves kőzet, mintha csak tegnap keletkezett volna
A Godóvár tetején
Helyére kerül a kisvasút legkisebb "járműve"
A „szellemvonat” a Fekete-kúti szálláshelyünk mellett is elhaladt
Az utolsó utáni járat