MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumGalyakilátó

TÓNI A KÉKEN

2016.06.17.
Toronyiránt és busszal az Alföldön – Furtától Körösnagyharsányig
Furtán elköszöntünk Olgától, aki kikísért minket a falu határába, és bízva abban, hogy profi túrázókkal van dolga, útnak eresztett minket. Addig nem is volt baj, amíg az országúton gyalogoltunk, viszont amikor letértünk a földútra, elvesztettük a jelet...
2016.06.16.
Vihartól szivárványig – Berettyóújfalutól Furtáig
Reggel új kísérő érkezett a csapatba. Giczei Krisztina Budapestről jött, és szombatig kíséri Tónit. Kriszti nagy túrázó, csak az Alföldi Kéktúrát nem teljesítette még az Országos Kékkörből.
2016.06.08.
Meglepetés Tóninak – A Hortobágytól az Alföld katedrálisáig
Amikor elkezdtük a túra szervezését, Tóni említette, hogy nagyon szeretne elmenni a Hortobágyra. Mivel az Alföldi Kéktúra Debrecen mellett halad el, ez volt az a pont, ahol meg tudtuk szakítani a túrát.
Homokbuckák, ősborókás és pincesor – Kunfehértótól Érsekhalmáig
Tónit és csapatát néhány napra a KEFAG Kiskunsági Erdészeti és Faipari Zrt. látta vendégül. Jártunk a Kéleshalmi-homokbuckáknál, az ősborókásban, szőlőültetvények és napraforgók között, és a hajósi Pincefaluban.
2016.06.06.
Oázis az Alföldi Kéktúrán – Kunfehértó
A vasárnapi erőltetett menetünk után jólesett mindenkinek, hogy ezen a napon csak egy 16 kilométeres szakaszt teszünk meg a Kéken.
2016.06.05.
Harmincasok a homokháton – Dóctól Kisszállásig
Az eddigi legnehezebb, de élményekben gazdag hétvégénken vagyunk túl. A tartós 35 °C és a naponta több mint 30 km-es távolságok alaposan meggyötörtek minket.
A tanyavilágtól Szegedig és a tiszaszigeti mélypontig
Tóni két napig a Drónmédia vendége volt. Varga Zsolt, Tombácz Ferenc és Székely Attila is Szeged környékén él, és ragaszkodtak ahhoz, hogy ők mutassák meg Tóninak az érdekességeket. 2016.06.04.
Tóni átkelt a Tiszán
Mindszentről kellemes kirándulóidőben indultunk a Tisza-partig, mert az első pecsételőhely a révnél található. A bélyegzőt egy ládában őrzik. 2016.06.03.
A Károlyi-kastélytól a Tisza-partig
Az éjszakai vihar után ragyogó reggelre ébredtünk a nagymágocsi Károlyi-kastély kertjében. Mi sem tudtunk arról, hogy ilyen remek sátorozási lehetőség van a parkban. Vizesblokk, áram és büfé szolgálja a turisták kényelmét.  2016.05.29.
Hőségriadó a Kéken, avagy egy csodás hétvége Szarvason – Mezőtúrtól Nagymágocsig
A legnagyobb viharok Békésben tomboltak, de a hőség is itt tetőzött pénteken. Próbáltuk felvértezni magunkat a meleg ellen, de nagyon nehéz volt. Egy olyan szakaszon túráztunk több mint harminc kilométert, ahol gyakorlatilag nincs vízvételi lehetőség. 2016.05.28.
Legények a gáton…
… és Czégény Viki, aki a gyengébbik nemet képviselte a túracsapatban. Megkezdődött a kánikula az Alföldi Kéktúrán. Természetesen akkor, amikor az út a töltéseken halad kilométereken keresztül, és csak nagyon ritkán talál árnyékot a túrázó.  2016.05.25.
Tóni és a túzok – Réhelyi Látogatóközpont
A környéket sújtó hatalmas éjszakai vihar után mindenki még fáradtabbnak érezte magát. Úgy döntöttük, nem vállaljuk be a járhatatlan, sáros utakon a Túrkevéig kitűzött 30 km-es szakaszt, hanem a Körös–Maros Nemzeti Park Igazgatóság réhelyi majorjában töltjük a pihenőnapot.   2016.05.24.
A torony túl messze van – Körösladánytól a Réhelyi Látogatóközpontig
Körösladányból elindulva már pecsételés után dörgött az ég, és két kilométerre a város határától máris eláztunk. 2016.05.23.
Tóni a Körös–Maros Nemzeti Parkban
Pénteken reggel búcsút vettünk a Sebes-Köröstöl és Körösnagyharsánytól, és elindultunk a gáton Biharugra irányába a tikkasztó hőségben. 2016.05.22.
„Nélküled elindulni? Na, még mit nem!” – Pácintól Cigándig, 2. nap
Nagyon örülünk, hogy egyre többen kísérik figyelemmel Tóni útját. Ilyen a Dorko csapata is. A pólókon olvasható üzenet – ami a címben is szerepel – pedig akár a túra szlogenje is lehetne. 2016.05.21.
<< 1 2 3 4 5 6 >>

2017. február
Lőrincz Rebeka:
Karácsony hajnala
Gerecse 2017 - Már lehet online nevezni!
A 36. Gerecse 50 távjai 2017-ben sem változnak, a klasszikus 50-es mellett 30, 20 és 10 km-es szakaszok...