Szünetel a Magyar Természetjáró Szövetség személyes ügyfélszolgálata

Tájékoztatunk, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel 2021. november 17-től (szerda) határozatlan ideig szüneteltetjük a személyes ügyfélszolgálatunkat.

Fotó:
Gulyás Attila
2021. november 12.

Tájékoztatunk, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel 2021. november 17-től (szerda) határozatlan ideig szüneteltetjük a személyes ügyfélszolgálatunkat.

Amíg a körülmények ismét lehetővé teszik az újranyitást, addig online és telefonon is rendelkezésedre állunk mind kéktúrás, mind tagsági ügyekben.

Ha végeztél a kéktúrázással és szeretnéd leadni az igazolófüzetedet ellenőrzésre, akkor azt kétféleképpen teheted meg:

  • személyesen az Európa Center irodaház (1075 Budapest, Károly körút 11.) bejáratnál kihelyezett, zárt postaládába hétfőtől péntekig 9:00-18:00 között
  • postai úton pedig a 1244 Budapest, Pf. 846. címre várjuk.

Ellenőrzés után a füzetet a kéktúra teljesítéséért járó oklevéllel és jelvénnyel együtt postai úton juttatjuk vissza neked. Ahhoz, hogy a kiértesítés és postázás gördülékeny legyen, kérjük, hogy töltsd ki a füzet elején lévő kapcsolattartási adatokat.

Köszönjük a megértésedet és jó egészséget kívánunk!

Cikkajánló