Keresés eredménye

Minden, amit teszünk, nyomot hagy a Dunában

A Turista Magazin júniusi lapszámának egyik főszereplője a Duna. A magazinban nemcsak szép és érdekes Duna-parti helyeket mutatunk be, de szakértők segítségével annak is utánajárunk, hogy van most a folyó és annak élővilága.

2021.06.01.

Ártéri vadon a fővárosban

Hiába hömpölyög keresztül Budapesten a Duna, kevés olyan hely van, ahol lemehetünk a partjára és közvetlenül találkozhatunk a folyóval, ráadásul annak közel természetes közegében. A Turista Magazin városi sétájának júniusi helyszíne, Dél-Buda az egyik ilyen hely.

Az égbolt magyar hősei – Óceánrepülőink története

Bodmér határában 1931. július 16-án a délutáni órákban egy némán szálló, egyfedeles repülőgép tűnt fel az égbolton Justice for Hungary felirattal az oldalán. Néhány perccel később egy kukoricásban ért földet, és beírta magát a repülés történetébe.

2020.06.04.

Hogyan válhatunk a Mecsek igazi ismerőjévé?

A Dunántúl déli részén emelkedő, a Dunántúli-dombság nagytáj részét képező, hazánk középhegységeitől elkülönült Mecsek több szempontból is különleges hely. Felfedezéséhez van egy kiváló túratippünk.

2020.06.03.

Itt a Turista Magazin legújabb nyári száma

Első nyári számunkban többek között a várakat, kastélyokat bemutató História rovatunk legjobb célpontjaiból válogattunk, jártunk a Mecsek ismert és kevésbé ismert vidékein, és két keréken felfedeztük a Balaton-felvidék látványos panorámakörútját is.

2020.05.29.

Megjelent a nyár első Turista Magazinja

Júniusi számunkban Somogy megye különleges lápvidékén, a Baláta-tónál kalandozunk, végigjárjuk a Zempléni-hegység Rákóczi-útját a háborítatlan természetben és a történelmi hangulatot árasztó épített értékek nyomán, és meglátogatjuk az ezeréves Pannonhalmi Főapátságot.

2019.05.31.

A panelrengetegen túl - Óbuda arcai

A mai Óbudát a legtöbben a panelekkel azonosítják, de a városrésznek számos más arca is van még. A Turista Magazin júniusi számában bemutatunk néhányat ezek közül.

2018.06.15.

Zöld úton a Bakonyban, avagy Rómer Flóris nyomában

Szelíden hullámzó, dimbes-dombos táj, vadregényes szurdokvölgyek, történelmi látnivalók és páratlan panorámák. A Bakony vidéke és a benne kanyargó Rómer Flóris-emlékút ezeket nemcsak mind tudja, de végigjárásával - a hegység első tudományos kutatójához hasonlóan - mi is felfedezőivé válhatunk e változatos és izgalmas tájnak.

2018.06.08.

Trollok, útjelzők és land art - Kövek a természetben

Kirándulásaid során te is találkozhattál már egymásra halmozott kövekkel. Ha Ázsiában jártál, ezek útjelzésként szolgálhattak, ha Norvégiában, lehet, hogy „trollokkal” találkoztál, ha pedig a Római-parton, land art-kompozícióba botlottál.

2018.06.04.

Aludj a szabad ég alatt a júniusi Turista Magazinnal

Itt a jó idő, úgyhogy már semmi nem tarthat vissza attól, hogy a szabadban töltsd az éjszakát. Júniusi számunkban szuper bivakhelyeket mutatunk be, és ha a föld felett szeretnél aludni, megmutatjuk, hogyan teheted meg ezt a legkényelmesebben.

2018.05.31.

Itt a nyár első Turista Magazinja

Balatonkerülés biciklivel; rakéták a Pilisben; a solymári vár, ami talán nem is vár volt; megáradt patakok a Szlovák Paradicsomban - csak néhány címszó júniusi számunk felhozatalából.

2017.05.29.

Júniusi lapszámunkban kisvasutak nyomába eredünk

Rejtett kincsekben bővelkedik a júniusi Turista Magazin: összegyűjtöttünk nektek tíz kevésbé ismert erdei vasutat, felkutattuk Somogy megye eldugott érdekességeit, a Vértes romjait, a Holdvirág-árok titkait, és ha még sosem hallottál a kacsafarkú szenderről, mi most eláruljuk, hogy mi fán terem.