Keresés eredménye

Az Alföldi Kéktúra sokszínű kincsei

Aki belevág ebbe a Szekszárdtól Sátoraljaújhelyig tartó kalandba, annak nem kevés kitartásra és nyitottságra lesz szüksége, cserébe az Alföld sokszínű kincseit, az útra kelés hamisítatlan szenvedélyét, és azt az értékes pluszt kapjuk, amit egy hosszú út során mindenki maga érlel a szívében, formálva énjét és világlátását.

2023.06.09.

A Vértes zöld útjain

E változatos vidéket keresztül-kasul bebarangoló két különálló, egyenként 30 km hosszú zöld sávjelzésű turistaút a hegység színe-javát tárja elénk.

2023.05.12.

Téli kaland az Ipoly egyik legszebb szakaszán

Megpróbáljuk bebizonyítani, hogy a kenuzás az Ipolyon nem kizárólag nyári kaland, és érdemes leevezni a tél enyhébb napjain a Letkéstől Szobig tartó szakaszt, mert a zimankó ellenére is élményekben gazdag, izgalmas és látványos útvonal vár ránk.

2023.01.30.

Egy csepp vadság

Képgalériánkban ízelítőt adunk arról, mit tartogat a vízitúrázók számára a Garam alsó szakasza és festői torkolata.

2022.07.06.

Családi evezés a Tüskevár-vidéken

A Kis-Balatonon könnyed, rövid evezéssel juthatunk a Diás-szigetre, és fedezhetjük fel Fekete István regényeinek világát. Képgalériánkban egy kis ízelítőt adunk ebből.

2022.07.05.

Az egyik legszebb palóc faluban jártunk a Cserhát lankái között

Terény egy aprócska település a Cserhát dombjai között – alig háromszáznyolcvanan lakják –, mégis olyan kuriózumokkal bír, amelyekért messzi földről érkeznek ide látogatók. Van itt az országban egyedülálló kézzel-lábbal harangozás, Hunnia Csipkemúzeum, és a községben több mint 100, védett, nagyrészt felújított palóc parasztház is áll. Ha valami nyugodtra és szépre vágyunk, ahol igazán kipihenhetjük magunkat, akkor érdemes felvenni a bakancslistánkra.

2022.05.20.

A szerkesztő szemével: a júniusi Turista Magazin

Júniusi lapszámunk főszereplője egyértelműen a Duna, mellékfőszereplője pedig az ismeretlen „középhegység”, a Vajdavár-vidék. De hogyan kerül egy lapra (lapba) mindez a Szigetköz drámájával, a római limessel, az erdőrezervátumokkal, a püspökök eledelével és a légyölő pókszázlábúval?

2021.05.31.

Bükki csúcsvadászat 900 méter felett

Lehet kényelmes, megkötések nélküli panorámás csúcsgyűjtögetés vagy kihívásokkal teli sportteljesítmény. Rajtunk áll, hogy a gyönyörű Bükk-fennsík nyugati magaslatait miképpen fedezzük fel, de az már biztos, hogy ez a túra emlékezetes jelvényszerzés lesz.

2021.05.03.

Tavaszi kirándulóhelyek a májusi Turista Magazinban

Májusi lapszámunk garantáltan meghozza a kedvet a kimozduláshoz. Bejárjuk a Bükk-fennsík pompás magaslatait, bemutatjuk a Mecsek tavaszi díszét, bringázunk Tokaj-Hegyalján, és ellátogatunk Palócföld legérdekesebb várromjához is.

2021.04.29.

Klassz tavaszi kirándulástippek az áprilisi Turista Magazinban

Legfrissebb lapszámunkban összegyűjtöttünk több hónapnyi felfedeznivalót. Vártúráztunk a Mecsekben, bringáztunk a Mátraalján, ellátogattunk Kazár környékére és a Medves-fennsík egyik legszebb bazaltkúpjához, a Nagy-Salgóhoz, melynek nemcsak a vára különleges, de a panorámája is parádés.

2021.03.29.

Téli kirándulástippek és kevésbé ismert túrahelyszínek a februári Turista Magazinban

Idei első lapszámunkban többek között egy tematikus vártúrán bejárjuk a Börzsöny kevésbé felkapott helyeit, bemutatjuk Döbröntét és vadregényes környékét, a téli erdő szépségeit, érdekességeit, valamint a különleges „bakonyi Gyilkos-tónál” is körülnézünk. Ezekről a túracélpontokról nem merjük azt állítani, hogy a legjobbak. Csak azt, hogy biztosan jók.

2021.01.29.

Klassz téli túracélpontok a legfrissebb Turista Magazinban

Téli összevont lapszámunkban igyekszünk hasznos ötletekkel, tippekkel, túraleírásokkal segíteni a megfelelő kirándulóhelyek kiválasztását a hideg hónapokban is. Az ismertebb hazai célpontok mellett olyan kevésbé felkapott helyszíneket is bemutatunk, mint a Szalonnai-hegység és a Bódva völgye különleges látnivalói.

2020.11.27.

Meglepő kirándulóhelyek a novemberi Turista Magazinban

Novemberi lapszámunkban olyan különleges célpontokat, túrahelyszíneket gyűjtöttünk össze, amelyek lehet, kiesnek a hazai természetjárás fősodrából, viszont reméljük, bemutatásuk után sokan kerekednek majd fel, hogy élőben is lássák őket.

2020.10.27.

Gyönyörű őszi túrahelyszínek és panorámák az októberi TM-ben

Nincs is jobb kikapcsolódás, mint az ezerszínű őszi erdőben sétálni, és erre talán az október a legalkalmasabb időszak. Remek felfedeznivalókat gyűjtöttünk össze erre a hónapra: barangolunk a Keleti-Bakony legszebb vidékein, bemutatjuk a Mecsek változatos értékeit és a Zselic utánozhatatlan hangulatát, és egy érdekes madarásztúrát sem hagyunk ki a Hortobágyon.