Keresés eredménye

Alpannonia-túra családi piknikkel

Sziasztok, Emese vagyok, a múltkor már találkozhattunk itt. Láttam, hogy a Gaja-völgyi beszámolómat igen sokan elolvastátok, ezért apával ismét mesélni szeretnénk egy szuper alkalomról. Három éve ez volt a legelső túrám, amikor még kicsi voltam, vagyis majdnem négy éves. Akkor tíz kilométeren voltunk - most a tizenötöst csináltuk meg, és közben átmentünk Ausztriába is!

2017.09.08.

A Vasszűz nyomában

A Vas megyei turizmustorta jelentős részét az Őrségben szeletelik fel. Ezenfelül ott van még a gyógyfürdőturizmus, amelynek Bük mellett Sárvár is a központja. Kőszeg és környéke legfeljebb harmadik lehet ebben a sorrendben. Pedig a táj itt is gyönyörű, s felfedezésre váró szépségek is rejlenek errefelé.

2016.12.27.

Lehozzák neked a csillagokat - Hétvégi programajánló

Aktív hétvégét tervezel? Eredj a lepkék és a hullócsillagok nyomába Gödöllőn, vagy csobbanj a Duna habjai közé Bogdánynál! Ha pedig pihentetőbb programra vágysz, megcsodálhatod a Holdat a debreceni Agóra planetáriumi vetítésén, részt vehetsz a kőszegi Ostromhétvégén, de megfigyelheted a hortobágyi nádasok nyüzsgő madárvilágát is.

2015.08.06.

Erősség a nyugati végeken

Van az északnyugati határszélen egy ódon hangulatú kisváros, ahol a török feletti győzelem emlékére 11 órakor is szólnak a harangok. Majdnem minden Kőszeg hős várkapitányáról, Jurisics Miklósról van elnevezve; a pompás vár, a múzeum és a városháza előtti tér is, melynek szinte minden háza előtt megállhat gyönyörködni az utazó.

2015.05.11.

Lovagi vacsorát is csaphattok a Jurisics-várban

Megújult a kőszegi vár homlokzata, a belső terek, a turistaszállóként is működő szárny és a lovagterem, új burkoltatot kapott az udvar, akadálymentesítették a turisták által látogatható részeket, a pince pedig alkalmassá vált konferenciák megtartására, de akár egy valódi lovagi lakoma megrendezésére is.

2015.02.19.

Történelmi időutazás - A Kőszegi vár

A Kőszegi-hegységben tett nagy túrát érdemes megkoronázni a Jurisics-vár felfedezésével. Az erősség kiállításait látogatva történelem- és kultúramorzsákkal töltekezhetünk fel, a Várszínházban egyedülálló előadások, koncertek fül- és szemtanúi lehetünk, megtekinthetjük a nyugati torony csodálatos panorámáját, és az egész családot megörvendeztető programokon vehetünk részt.

2014.11.09.

Az édentől keletre

Az egykor szigorúan őrzött határvidék Kőszegtől keletre található részei nem tartoznak a Kék leglátványosabb szakaszai közé, de kicsit lassabban járva itt is találhatunk különlegsségeket, és a végén a természet is csodás hajnallal ajándékozott meg minket.