Keresés eredménye

A Balaton legszebb túrái egy könyvben

A strandolás, a fagyizás és az esti korzózás mellé érdemes felvenni a programok közé a túrázást is, mert a tó környéke rengeteg eldugott látnivalót és izgalmas túraútvonalat rejteget. A Természetjáró Túrakönyvek balatoni kötetével ezeket is felfedezhetjük.

2023.08.05.

Színes erdők hétvégéje

Csodálatos indián nyárral érkezik október első hétvégéje. Ilyenkor a színesedő erdők, a kellemes hőmérséklet és a simogató napsütés még azokat is kicsábítja a természetbe, akik nem rendszeres kirándulók. A Természetjáró kínálatából olyan túrákat ajánlunk, amelyek során teljes pompájában gyönyörködhetünk az őszi erdő színkavalkádjában. A Bükkben a mindig látványos, de ilyenkor különösen lenyűgöző Bükk-fennsíkot szeljük át, a Vértesben bíborvörös cserszömörcék színezik a tájat, a Börzsönyben a Dunakanyarra nyíló fantasztikus panorámákat élvezhetünk, míg e heti Kéktúra szakaszunk során a Balaton-felvidék aranysárgába hajló szőlői garantálják az őszi hangulatot.

2022.10.05.

Esőre áll? Akkor is van pár túratippünk

A Természetjáró.hu kínálatából ezúttal egy mátraalji kilátásgyűjtő túrát, a Nagy-Szénás kincseinek felfedezését, és a Zalaegerszeghez közeli Horhosok útját ajánljuk, az Országos Kéktúrából pedig a 4. szakaszt, amely a „keszthelyi riviéra” felől Tapolcáig vezet, parádés kilátást kínálva a Balaton-felvidék tanúhegyeire.

2022.09.30.

Vándorlások hegyeken át

Egy táj megismerésére mi sem alkalmasabb, mint egy vándortúra a térségen át. Heti túraajánlónkban a Természetjáró.hu kínálatából az ország legkülönbözőbb pontjairól válogattunk olyan látványos és átmenő útvonalakat, amelyeknek kezdő- és végpontja között is egyszerű a közlekedés.

2022.09.22.

Könnyed, látványos túrák laza terepen

Szemet gyönyörködtető attrakciókat nem csupán a legnehezebben megmászható hegyek tetején találunk. A Természetjáró.hu kínálatából ezúttal olyan túrákat válogattunk össze, amelyek könnyű, csekély szintemelkedést tartogató terepen vezetnek, mégis egyedi és gyönyörű tájakat mutatnak be.

2022.09.15.

Őszindító erdei túrák

Az ország négy szélső pontján ajánlunk a Természetjáró.hu kínálatából négy tartalmas túrát a környék leglátványosabb hegyein. Az erdőben éjszakázás lehetősége is adott minden helyszínen, hogy a szarvasbőgés kezdetével megéledő szeptemberi éjszakákat személyesen tapasztaljuk meg a hegyen.

2022.09.02.

Fehér sziklacsipkék bűvöletében

A Természetjáró.hu e heti túráival ellátogatunk a bájosan kanyargó patak menti Gaja-szurdokba, felkapaszkodunk a Bükk két merészen kiugró sziklaszirtjére, Aggtelek és Jósvafő között a barlangok hátát taposva ismerkedünk a karsztos jelenségekkel, végül a Gerecse hullámvasútján kalandozunk.

2022.05.12.

Az összes hazai via ferrata egy helyen

A „ferratázás” Magyarországon is egyre népszerűbb, ezért igazi hiánypótló oldal született akkor, amikor a Természetjáró.hu csapata összegyűjtötte mindegyik magyarországi helyszínt praktikus információkkal, fotókkal és falrajzokkal – sőt, a fontosabb sziklamászóhelyeket is megtaláljuk.

2022.05.03.

Vizek igézetében a Természetjáró túráival

A következő túraajánlónk többnyire a hegyek lábánál vagy dombok között tekeregve, településközelben maradva kínál tartalmas, városokra és falvakra nyíló kilátásokat, illetve vizes élőhelyeket és tavi élményeket erdős környezetben. Kirándulások és túrák a tavaszi természetbe igyekvő családoknak és társaságoknak az Alpokaljától az Északi-középhegység pereméig.

2022.04.28.

Tavaszi túrák húsvét idejére

Az alábbi túrákkal két jellegzetes karsztos völgyrendszert tekintünk meg az ország két végén, illetve két vulkáni kúpot hódítunk meg a kibontakozó kilátásért a Bakony és a Kisalföld, illetve a Tokaji-hegység és az Alföld találkozására rálátva.

2022.04.14.

Túratippek tavaszias téli napokra

A következő napokban akár kellemes, kora tavaszias túraidő is várhat ránk, amikor a télre szinte csak a kopasz fák emlékeztetnek. Ennek örömére négy szuper túrát ajánlunk most nektek a hétvégére a Természetjáró kínálatából.

2022.02.17.

Télbarát útvonalak a Mecsektől a Bükkig – Túraajánló

Bár még távolinak tűnik, mégiscsak közeledik a tavasz, amit most, január végén abból érezhetünk leginkább, hogy egyre hosszabbodnak a nappalok. Ez nekünk, túrázóknak külön öröm, hiszen egyre többet lehetünk kint a természetben. A Természetjáró.hu túratippjei közül szemezgettünk.