Keresés eredménye

Természetjáró gigakvíz, ami tutira megizzaszt

Már megszokhattátok, hogy az ünnepek környékén meglepünk titeket egy-két izgalmas feleletválasztós kérdéssorral, amiket akár a családnak is bedobhattok a bekuckózós téli estéken. Ez a mostani kvíz abban különbözik a többitől, hogy tematikája nincs, viszont csak olyat kérdezünk, amiről írtunk is nektek 2019 folyamán.

2020.01.01.

Tündérkert a város felett

Kőszeg a gyönyörű belvároson túl más érdekességeket is tartogat, például a város tetején található Bechtold István Természetvédelmi Látogatóközpontot, ahol nemcsak kiállításokra, de egyéb izgalmakra is számíthatunk.

2019.12.06.

​Megújult a Turista Magazin weboldala

Ezt a cikket már nagyon régóta szerettem volna megírni, és hírt adni arról, hogy megújult a turistamagazin.hu. A régi oldalunk olyan sokáig működött, hogy lekapcsolása után azonnal bejelentkezett érte egy ritkaságokat gyűjtő távközlési múzeum. Mentségére legyen mondva, amikor készült, még nem volt szempont, hogy a lehető legtöbb eszközön kényelmesen lehessen használni.

2019.11.28.

Magyarország kék útjain

Te hány kéktúrát ismersz, melyiket jártad már végig? Novemberi számunkban összeszedtük az ország azon kékjelzésű útjait, melyek túramozgalom keretében csábítanak a terepre.

2019.11.03.

Már az újságárusoknál a novemberi Turista Magazin

Az ősz utolsó hónapja sem telhet el szuper kirándulások nélkül: vasutazás a Bakonyban, kerékpározás az Által-ér mentén, lazításképp pedig kastélylátogatás Keszthelyen. Mindezekről a magazin aktuális lapszámában olvashatsz.

2019.10.29.

Források, huták, kastélyok

A Mátra északi lábánál fekvő Parád és Parádsasvár nagyon közel vannak egymáshoz, történetük pedig több szálon, a gyógyvíz, az üveggyártás és a Károlyi család révén is összefonódik. A Turista Magazin októberi számában ezekben a falvakban barangoltunk.

2019.10.07.

Őszi kirándulástippek a szeptemberi TM-ben

Több hónapnyi felfedeznivalót gyűjtöttünk össze az ősz első Turista Magazinjában. Barangolunk a Magas-Bakony legszebb vidékein, bejárjuk Makovecz Imre nyomában a Budai-hegység és Pilis építményeit, bringázunk a Mecsekben, és ellátogatunk Zugliget rejtett kincseihez is.

2019.08.29.

Megjelent a Turista Magazin legújabb nyári száma

Nyári összevont tematikus számunkban ezúttal a Velencei-tavat és környékét vesszük górcső alá. Ingókövek, kőtengerek, különleges sziklahalmok között kalandozunk a Velencei-hegységben, bejárjuk a Dinnyési-fertő rejtett kincseit, és a feltérképezzük a tó körüli családbarát helyeket is a vakációra.

2019.06.28.

Megjelent a nyár első Turista Magazinja

Júniusi számunkban Somogy megye különleges lápvidékén, a Baláta-tónál kalandozunk, végigjárjuk a Zempléni-hegység Rákóczi-útját a háborítatlan természetben és a történelmi hangulatot árasztó épített értékek nyomán, és meglátogatjuk az ezeréves Pannonhalmi Főapátságot.

2019.05.31.

Klassz piknikhelyek a májusi Turista Magazinban

Első tematikus számunkban górcső alá vettük a főváros és környékének ismert és kevésbé ismert kirándulóhelyeit, időutaztunk a Sas-hegyen, túráztunk a Zajnát-hegyekben és a Budai-hegység sokszínű vidékén.

2019.04.26.

Fókuszban a természet - Koncz-Bisztricz Tamás

Természetfotósokat bemutató sorozatunk legújabb részében azt az alig 15 éves Koncz-Bisztricz Tamást mutatjuk be, akire két éve figyeltünk fel a Varázslatos Magyarország fotópályázatának díjátadóján.

2019.04.04.

Barangolás a Bükki Kéken - itt az áprilisi Turista Magazin

Április számunkban a Bükki Kéktől, a simontornyai váron és Dunaújváros szocreál tanösvényén át egészen a délvidéki Fruška Goráig barangolunk, és bemutatunk egy fiatal csongrádi természetfotóst is, aki még általános iskolába jár, de már számos díjat elnyert gyönyörű képeivel.