Keresés eredménye

Magyarország kék útjain

Te hány kéktúrát ismersz, melyiket jártad már végig? Novemberi számunkban összeszedtük az ország azon kékjelzésű útjait, melyek túramozgalom keretében csábítanak a terepre.

2019.11.03.

Már az újságárusoknál a novemberi Turista Magazin

Az ősz utolsó hónapja sem telhet el szuper kirándulások nélkül: vasutazás a Bakonyban, kerékpározás az Által-ér mentén, lazításképp pedig kastélylátogatás Keszthelyen. Mindezekről a magazin aktuális lapszámában olvashatsz.

2019.10.29.

Források, huták, kastélyok

A Mátra északi lábánál fekvő Parád és Parádsasvár nagyon közel vannak egymáshoz, történetük pedig több szálon, a gyógyvíz, az üveggyártás és a Károlyi család révén is összefonódik. A Turista Magazin októberi számában ezekben a falvakban barangoltunk.

2019.10.07.

Őszi kirándulástippek a szeptemberi TM-ben

Több hónapnyi felfedeznivalót gyűjtöttünk össze az ősz első Turista Magazinjában. Barangolunk a Magas-Bakony legszebb vidékein, bejárjuk Makovecz Imre nyomában a Budai-hegység és Pilis építményeit, bringázunk a Mecsekben, és ellátogatunk Zugliget rejtett kincseihez is.

2019.08.29.

Megjelent a Turista Magazin legújabb nyári száma

Nyári összevont tematikus számunkban ezúttal a Velencei-tavat és környékét vesszük górcső alá. Ingókövek, kőtengerek, különleges sziklahalmok között kalandozunk a Velencei-hegységben, bejárjuk a Dinnyési-fertő rejtett kincseit, és a feltérképezzük a tó körüli családbarát helyeket is a vakációra.

2019.06.28.

Megjelent a nyár első Turista Magazinja

Júniusi számunkban Somogy megye különleges lápvidékén, a Baláta-tónál kalandozunk, végigjárjuk a Zempléni-hegység Rákóczi-útját a háborítatlan természetben és a történelmi hangulatot árasztó épített értékek nyomán, és meglátogatjuk az ezeréves Pannonhalmi Főapátságot.

2019.05.31.

Klassz piknikhelyek a májusi Turista Magazinban

Első tematikus számunkban górcső alá vettük a főváros és környékének ismert és kevésbé ismert kirándulóhelyeit, időutaztunk a Sas-hegyen, túráztunk a Zajnát-hegyekben és a Budai-hegység sokszínű vidékén.

2019.04.26.

Fókuszban a természet - Koncz-Bisztricz Tamás

Természetfotósokat bemutató sorozatunk legújabb részében azt az alig 15 éves Koncz-Bisztricz Tamást mutatjuk be, akire két éve figyeltünk fel a Varázslatos Magyarország fotópályázatának díjátadóján.

2019.04.04.

Barangolás a Bükki Kéken - itt az áprilisi Turista Magazin

Április számunkban a Bükki Kéktől, a simontornyai váron és Dunaújváros szocreál tanösvényén át egészen a délvidéki Fruška Goráig barangolunk, és bemutatunk egy fiatal csongrádi természetfotóst is, aki még általános iskolába jár, de már számos díjat elnyert gyönyörű képeivel.

2019.03.29.

Az ember, aki szakadék szélére sodorta saját bolygóját

Az idei WWF-jelentés szerint sorsdöntő pillanatokat élünk most meg, hisz mi vagyunk az első nemzedék, amelynek tagjai tisztában vannak azzal, hogy a szakadék szélére sodortuk a bolygónkat. És mi vagyunk az utolsók is, akik talán még tudnak tenni valamit ellene.

2019.02.03.

Megjelent a februári Turista Magazin

Az idei év első számában térben és időben is nagy távolságokat teszünk meg. Hűvösvölgytől Iránig utazunk, bejárjuk a vadregényes Csarna-völgyet, Ótátrafüreden felidézzük a századforduló hangulatát, és arról is szó lesz, vajon mi vár a ránk a jövőben itt, a Föld nevű bolygón.

2019.01.28.

Galagonya a konyhában

Bár a természet lassan már nyugovóra tér, a késő ősz is tartogat még vadon termő finomságokat. Színes vadgyümölcsök és ízletes gombák a novemberi Turista Magazinban.