MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

Potyautassal a Kéken

2019.09.07.
Sátrazás Ausztriában a Potyautasokkal – 2. rész
Szurdokvölgyek, szaladó vizű patakok és még élményfürdőzős esőnap is jutott az ausztriai sátras nyaralás második felére.
2019.09.05.
Sátrazás Ausztriában a Potyautasokkal – 1. rész
Nyár közepén még nem döntöttük el, a balatoni nyaralásunkon kívül megyünk-e még valahova. Én szeretek minden évben ellátogatni országon kívülre kicsit felfrissülni, más tájakon legeltetni a szemem. A szabink ki volt írva, tudtuk, hogy nem szeretnénk sokat...
2019.08.30.
Potyautasokkal Szentbékkállától Balatonhenyéig
Ezen a nyáron úgy döntöttünk, 3 hét szabadságot egyben veszünk ki. Egyrészt, mert így egészen biztos, hogy kikerülünk a mindennapi mókuskerékből, kicsit nosztalgiázhatok, hogy milyen volt az a 4 nyár, amit otthon töltöttem a gyerekek miatt, másrészt pedig...
2019.06.17.
Potyautasokkal Bakonykútitól Fehérvárcsurgóig
Egy gyönyörű tavaszi reggelen megint autóba ültünk, hogy ott folytassuk a Kéket, ahol az előző alkalommal abbahagytuk: ezúttal a Bakonykúti-Fehérvárcsurgó táv volt soron.
2019.04.25.
Potyautasokkal Fehérvárcsurgótól Bodajkig
Az első igazi tavaszi hétvégén megint a Kékre vágytunk. Nimródka épp a nagyszülőknél volt hétvégén a Balatonnál, azonban amikor szombat este meg akartuk beszélni vele, hogy vasárnap a túra után érte megyünk, felháborodott, hogy márpedig ő is akar jönni.
2019.02.22.
Hasznos tanácsok, ha kisgyerekkel túrázol
Sokan meg szoktak keresni, hogy mikor érdemes elkezdeni babával túrázni, milyen hordozót javaslok, hogyan érdemes öltözködni, mit és mibe csomagolni. Összeszedtem, hogy mik az én ismereteim és tapasztalataim ebben a témában.
Potyautasokkal Dobogókőtől Pilisszentlászlóig
Régen túráztunk már azzal a jó kis társasággal, akikkel a Pilisi kilátásokat és a Pilisi vándorlást végigjártuk. Így kitaláltuk, hogy megszökünk egy napra, és túrázunk egy kicsit megint a kéken, csak mi, öten anyukák és gyerekek. 2018.12.07.
Keresztül-kasul bejártuk a Pilist a potyautasokkal
Hazaértünk! Befejeztük a Pilisi vándorlást, csodaszép tájakon jártunk és felejthetetlen élményeket szereztünk. Esztergomi gyerek lévén a végén igazán azt érezhettem, hogy hazaértem. 2018.10.02.
Potyautasokkal a Pilis legszebb ösvényein
A Pilisi Vándorlás újabb két csodálatos szakaszán vagyunk túl. Az egész Pilis gyönyörű, de ez a két kör talán a legszebb ösvényeket foglalja magában. 2018.07.26.
Potyautasokkal Felsőkövesdtől Abaligetig
Pontosan egy éve jártunk Felsőkövesden, akkor vágtunk bele a Rockenbauer Pál Dél-dunántúli Kéktúrába. Idén ezen a napon éppen megint a környéken voltunk, hiszen ismét lelkes közönsége voltunk a Fishing on Orfűnek, mint már sok éve mindig. És ha már erre jártunk, alap volt, hogy túrázunk is egy jót.   2018.07.17.
Potyautasokkal a Dél-dunántúli Kéktúrán
Ugyan végigtúráztuk az egész telet, a Dél-Dunántúlra nem jutottunk el november óta. Már nagyon hiányzott a kék, már szívesen bevéstem volna a statisztikámba, hogy újabb kilométerekkel szaporodott a megtett DDK-nk. Így végül április utolsó napjaira sikerült is összehoznunk egy zalakarosi hétvégét, amikor a fürdést és a túrázást remekül ötvöztük, ha már ilyen messzire utaztunk, ráadásul fürdővárosba. 2018.05.23.
Pilisi kirándulások gyerkőcökkel
A Pilisi Vándorlás újabb három szakaszát jártuk be az elmúlt hetekben, miközben a természet lassacskán ugyan, de télből végre tavaszra váltott.  2018.04.13.
Potyautasokkal a hóban a pilisi tájon
A Pilisi Vándorlás újabb három szakaszát jártuk be a nagy hó és a télies időjárás ellenére, és egyáltalán nem bántuk meg, sőt! Mindet nagy hóban, illetve hóesésben csináltuk végig, és hatalmas élmény volt mind – kicsiknek és nagyoknak egyaránt. 2018.03.22.
Téli túrák kisbabával, kisgyerekkel
Ezen a télen szerencsére a betegségek és az esős idő ellenére egészen sokszor kijutottunk a természetbe, sőt, havas tájban is egészen gyakran gyönyörködhettünk. Volt, amikor csak egy-két órát szerettünk volna a szabadban tölteni, lehetőleg hóban, így feltöltve magunkat boldogsággal, a gyerekeket élménnyel, az időt kalanddal.   2018.03.05.
Elkezdtük a Pilisi Vándorlást a potyautasokkal
A téli vírusoknak, baciknak és egyéb nyavalyáknak köszönhetően távolabbi elutazásról, így a DDK-ról még álmodni sem mertem. Maradt a Pilis, ami nagyon is szép, közel van, és az álmos hétköznapokon, míg Nimródka oviban van – már amikor épp oviban van, és nem betegeskedünk itthon –, egy kis szabadságot is ad anyának. 2018.02.22.
<< 1 2 3 4 >>

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2019. szeptember
Herczeg Kinga:
Helix
38. Gerecse 50
38. alkalommal rendezték meg a Gerecse 50 teljesítménytúrát 2019. április 27-én, közel 6500-an...