MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

Potyautassal a Kéken

2018.05.23.
Potyautasokkal a Dél-dunántúli Kéktúrán
Ugyan végigtúráztuk az egész telet, a Dél-Dunántúlra nem jutottunk el november óta. Már nagyon hiányzott a kék, már szívesen bevéstem volna a statisztikámba, hogy újabb kilométerekkel szaporodott a megtett DDK-nk. Így végül április utolsó napjaira sikerült...
2018.04.13.
Pilisi kirándulások gyerkőcökkel
A Pilisi Vándorlás újabb három szakaszát jártuk be az elmúlt hetekben, miközben a természet lassacskán ugyan, de télből végre tavaszra váltott.
2018.03.22.
Potyautasokkal a hóban a pilisi tájon
A Pilisi Vándorlás újabb három szakaszát jártuk be a nagy hó és a télies időjárás ellenére, és egyáltalán nem bántuk meg, sőt! Mindet nagy hóban, illetve hóesésben csináltuk végig, és hatalmas élmény volt mind – kicsiknek és nagyoknak egyaránt.
2018.03.05.
Téli túrák kisbabával, kisgyerekkel
Ezen a télen szerencsére a betegségek és az esős idő ellenére egészen sokszor kijutottunk a természetbe, sőt, havas tájban is egészen gyakran gyönyörködhettünk. Volt, amikor csak egy-két órát szerettünk volna a szabadban tölteni, lehetőleg hóban, így feltöltve...
2018.02.22.
Elkezdtük a Pilisi Vándorlást a potyautasokkal
A téli vírusoknak, baciknak és egyéb nyavalyáknak köszönhetően távolabbi elutazásról, így a DDK-ról még álmodni sem mertem. Maradt a Pilis, ami nagyon is szép, közel van, és az álmos hétköznapokon, míg Nimródka oviban van – már amikor épp oviban van...
2018.01.11.
Potyautassal a Kéken a Belső-Somogyban
Még szeptemberben terveztük az Újvárfalva-Szenna szakasz teljesítését a Dél-dunántúli Kéktúrán, de valami mindig közbejött: vagy egy kóbor osztálytalálkozó, vagy a kiszemelt szálláshely túlfoglaltsága, vagy épp a rossz idő, de aztán végre összejött.
Frissítő séta a Pilisben – Két-bükkfa-nyereg – Dobogókő
Megérkezett a tél, szállingózott a hó a városban is, de nem maradt meg. Bokros teendőim mellett vágytam a hegyekbe, mert emlékszem, míg az OKT-t csináltuk, mennyiszer volt csúnya, szürke, nyálkás idő az otthonunk környékén, és mennyiszer láttunk havat, jeget, csodaszépet, ha kimentünk a hegyekbe. 2017.12.08.
Pilisi kilátások Potyautasokkal – 2. rész
Az első túrát megint a Két-bükkfa-nyeregből indítottuk, a cél pedig a Pilis-tető volt. Legutóbb gimnazista koromban jártam itt, emlékeztem a kiindulópontra, a tetőn lévő otthagyott, betonból épült katonai objektumokra, no meg a csodás kilátásra, noha akkor még a Boldog Özséb-kilátó nem állt ott. 2017.11.19.
Pilisi kilátások Potyautasokkal – 1. rész
A hosszú és kalandos nyár után eljött az ősz, Nimródka elkezdte az ovit. Megint lett egy kis időm kettesben Barnussal, és ismét túrázáson törtem a fejem. Mivel a kéket már befejeztük, a RP-DDK meg messze van, közelebbi célpontot kerestem. Már két éve megszereztem a Pilisi Kilátások-pecsételőfüzetet, ezért úgy döntöttem, belevágunk. 2017.11.14.
Potyautassal a Kéken – Vágáshuta – Hollóháza
Közelgett a hétvége, amikorra a Kéktúra utolsó kilométereit terveztük. Nem mi lettünk volna, ha valaki nem betegszik meg. Ezúttal én voltam az, akinek gondjai akadtak, így megint rezgett a léc, hogy pénteken fel tudunk-e kerekedni. 2017.06.16.
Potyautassal a Kéken – Felsővadász – Boldogkőváralja
A hétvégét megint túrázással töltöttük, ezzel a Cserehátat is bejártuk. Remek volt az idő, gyönyörű a táj, szép a szállás, finomakat ettünk, aranyosak voltak a gyerekek, Gábor szülei a segítségünkre voltak, kellemesen utaztunk, egyszóval szuper hétvégénk volt. 2017.05.25.
Négy könnyű túra gyerekkel Budapest közelében
Beköszöntött a tavasz, megindult a zsongás, és én is pörögtem ezerrel, hogy beindulhat nekünk is a túraszezon. A Kéken viszonylag keveset jártunk, de hét közben voltam párszor túrázni Budapest környékén, amikor Gábor munkában, Nimródka bölcsiben volt. Barnussal is szuper dolog az erdőt járni! 2017.05.12.
Potyautassal a Kéken – Bódvaszilas – Felsővadász
Megint útra keltünk, és most már visszatértünk az igazi kéktúrázáshoz! Azaz plusz kilométereket sikerült hozzáadni a már megtett ezerpártízhez.  2017.04.19.
Potyautassal a Kéken – Galyatető-Mátraháza
Egész télen a március 15-i hosszú hétvégét vártam. Egyrészt ez már az igazi tavasz kezdete, indul a túraszezon, másrészt hagyományosan szinte minden évben eltöltünk ilyenkor 4-5 napot a Mátrában, több családdal. 2017.03.23.
Rövid séta a legkisebb Potyautassal a Dera-szurdokban
Már régen eldöntöttem, hogy a Dera-szurdokba négyesben is el kell menni. Ideális kirándulóhely kisgyermekeseknek, mert nem túl hosszú, nincs benne igazán szint, ellenben csodálatos hely, nincsen messze a fővárostól, kialakított parkoló és padok várják a messzebbről érkezőket is. 2017.02.21.
<< 1 2 3 >>

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2018. június
Majoros Ildikó:
Kéken is az égig
36. GERECSE 50
Így látták az idei Gerecse teljesítménytúrák résztvevői ezt a borongós, kissé hűvös, húsvét...