MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumTuristashopTermészetjáró kártya

Potyautassal a Kéken

2019.02.22.
Hasznos tanácsok, ha kisgyerekkel túrázol
Sokan meg szoktak keresni, hogy mikor érdemes elkezdeni babával túrázni, milyen hordozót javaslok, hogyan érdemes öltözködni, mit és mibe csomagolni. Összeszedtem, hogy mik az én ismereteim és tapasztalataim ebben a témában.
2018.12.07.
Potyautasokkal Dobogókőtől Pilisszentlászlóig
Régen túráztunk már azzal a jó kis társasággal, akikkel a Pilisi kilátásokat és a Pilisi vándorlást végigjártuk. Így kitaláltuk, hogy megszökünk egy napra, és túrázunk egy kicsit megint a kéken, csak mi, öten anyukák és gyerekek.
2018.10.02.
Keresztül-kasul bejártuk a Pilist a potyautasokkal
Hazaértünk! Befejeztük a Pilisi vándorlást, csodaszép tájakon jártunk és felejthetetlen élményeket szereztünk. Esztergomi gyerek lévén a végén igazán azt érezhettem, hogy hazaértem.
2018.07.26.
Potyautasokkal a Pilis legszebb ösvényein
A Pilisi Vándorlás újabb két csodálatos szakaszán vagyunk túl. Az egész Pilis gyönyörű, de ez a két kör talán a legszebb ösvényeket foglalja magában.
2018.07.17.
Potyautasokkal Felsőkövesdtől Abaligetig
Pontosan egy éve jártunk Felsőkövesden, akkor vágtunk bele a Rockenbauer Pál Dél-dunántúli Kéktúrába. Idén ezen a napon éppen megint a környéken voltunk, hiszen ismét lelkes közönsége voltunk a Fishing on Orfűnek, mint már sok éve mindig. És ha már erre...
2018.05.23.
Potyautasokkal a Dél-dunántúli Kéktúrán
Ugyan végigtúráztuk az egész telet, a Dél-Dunántúlra nem jutottunk el november óta. Már nagyon hiányzott a kék, már szívesen bevéstem volna a statisztikámba, hogy újabb kilométerekkel szaporodott a megtett DDK-nk. Így végül április utolsó napjaira sikerült...
Pilisi kirándulások gyerkőcökkel
A Pilisi Vándorlás újabb három szakaszát jártuk be az elmúlt hetekben, miközben a természet lassacskán ugyan, de télből végre tavaszra váltott.  2018.04.13.
Potyautasokkal a hóban a pilisi tájon
A Pilisi Vándorlás újabb három szakaszát jártuk be a nagy hó és a télies időjárás ellenére, és egyáltalán nem bántuk meg, sőt! Mindet nagy hóban, illetve hóesésben csináltuk végig, és hatalmas élmény volt mind – kicsiknek és nagyoknak egyaránt. 2018.03.22.
Téli túrák kisbabával, kisgyerekkel
Ezen a télen szerencsére a betegségek és az esős idő ellenére egészen sokszor kijutottunk a természetbe, sőt, havas tájban is egészen gyakran gyönyörködhettünk. Volt, amikor csak egy-két órát szerettünk volna a szabadban tölteni, lehetőleg hóban, így feltöltve magunkat boldogsággal, a gyerekeket élménnyel, az időt kalanddal.   2018.03.05.
Elkezdtük a Pilisi Vándorlást a potyautasokkal
A téli vírusoknak, baciknak és egyéb nyavalyáknak köszönhetően távolabbi elutazásról, így a DDK-ról még álmodni sem mertem. Maradt a Pilis, ami nagyon is szép, közel van, és az álmos hétköznapokon, míg Nimródka oviban van – már amikor épp oviban van, és nem betegeskedünk itthon –, egy kis szabadságot is ad anyának. 2018.02.22.
Potyautassal a Kéken a Belső-Somogyban
Még szeptemberben terveztük az Újvárfalva-Szenna szakasz teljesítését a Dél-dunántúli Kéktúrán, de valami mindig közbejött: vagy egy kóbor osztálytalálkozó, vagy a kiszemelt szálláshely túlfoglaltsága, vagy épp a rossz idő, de aztán végre összejött. 2018.01.11.
Frissítő séta a Pilisben – Két-bükkfa-nyereg – Dobogókő
Megérkezett a tél, szállingózott a hó a városban is, de nem maradt meg. Bokros teendőim mellett vágytam a hegyekbe, mert emlékszem, míg az OKT-t csináltuk, mennyiszer volt csúnya, szürke, nyálkás idő az otthonunk környékén, és mennyiszer láttunk havat, jeget, csodaszépet, ha kimentünk a hegyekbe. 2017.12.08.
Pilisi kilátások Potyautasokkal – 2. rész
Az első túrát megint a Két-bükkfa-nyeregből indítottuk, a cél pedig a Pilis-tető volt. Legutóbb gimnazista koromban jártam itt, emlékeztem a kiindulópontra, a tetőn lévő otthagyott, betonból épült katonai objektumokra, no meg a csodás kilátásra, noha akkor még a Boldog Özséb-kilátó nem állt ott. 2017.11.19.
Pilisi kilátások Potyautasokkal – 1. rész
A hosszú és kalandos nyár után eljött az ősz, Nimródka elkezdte az ovit. Megint lett egy kis időm kettesben Barnussal, és ismét túrázáson törtem a fejem. Mivel a kéket már befejeztük, a RP-DDK meg messze van, közelebbi célpontot kerestem. Már két éve megszereztem a Pilisi Kilátások-pecsételőfüzetet, ezért úgy döntöttem, belevágunk. 2017.11.14.
Potyautassal a Kéken – Vágáshuta – Hollóháza
Közelgett a hétvége, amikorra a Kéktúra utolsó kilométereit terveztük. Nem mi lettünk volna, ha valaki nem betegszik meg. Ezúttal én voltam az, akinek gondjai akadtak, így megint rezgett a léc, hogy pénteken fel tudunk-e kerekedni. 2017.06.16.
<< 1 2 3 >>

Közösségi oldalak
A hónap fotója
2019. április
Kesztyüs András:
Tűzben
36. GERECSE 50
Így látták az idei Gerecse teljesítménytúrák résztvevői ezt a borongós, kissé hűvös, húsvét...