MAGYAR TERMÉSZETJÁRÓ SZÖVETSÉG weboldalaiTermészetjáróGerecse 50KéktúraGalyacentrumGalyakilátó

HOSSZÚLÉPÉS

2017.02.15.
Gödöllői tekergés a Margitára
Az idei Téli Margita a túra nevéhez és az évszakhoz méltóan hóban és fagyban kezdődött, de már kora tavaszias időben ért véget. A gödöllőiek kedvenc túrája könnyű, dimbes-dombos tereppel, több résztávval és teljesítési móddal, és a szervezők által...
2017.02.08.
Ösvénytaposók a jeges budai hegyeken
Aki teljesítménytúrázik az már hétközben erejéhez és kedvéhez mérten válogat a hétvégi túrák közül. A helyszínválasztásban meghatározó szempontok a rajtba való eljutás, a közlekedés. De talán minden szempont közül a legfontosabb az időjárás, ami...
2017.02.02.
Fel a Csóványosra
Minden évszakban ellátogatunk a vadregényes Börzsönybe, a téli hónapokat pedig még véletlenül sem hagynánk ki. Nem csak a havas táj szépsége és a szánkózás miatt. A légköri viszonyok is ilyenkor a legkedvezőbbek, hogy a felhők felett ellássunk egészen...
2017.01.24.
Téli pompa a szekszárdi dombokon
Hóval fedett tájban, gyönyörű időben, és a szervezők által biztosított kiváló hangulatban kanyarogtunk a Szekszárdi-dombságban a már 18. alkalommal megrendezett Bartina Maratonon.
2017.01.18.
A Börzsöny havas kapuja
Alig vártuk már Katával, hogy egy igazi téli túrán járjuk az erdőt, behavazott tájjal és a tél minden idilljével. A hétvégén megkaptuk, de még többet is, mint amire vágytunk.
2017.01.11.
„Buék 20”
Túrázós jubileumi újévköszöntés a budai hegyekben szikrázó napsütéssel, farkasordító hideggel és lelkes szervezőkkel.
Szilveszteri evezés a gőzölgő patakon
Van egy hely Magyarországon, ahol még télen is lehet vízitúrázni. A víz kristálytiszta, meleg, tele van apró halakkal, és nem a fővárosi állatkert pálmaházában található. 2017.01.03.
Térképészsegéd voltam egy napig
A 2017-es Gerecse 50 teljesítménytúra itinertérképének elkészítéséhez kellett terepre mennünk. Illetve nekem nem, csak a Magyar Természetjáró Szövetség térképészének, és én elkísértem. 2016.12.15.
Kálváriajárás a Börzsönyben
Vallási szertartás nélkül, de a természet áhítatával jártuk végig a Márianosztráról Kismarosra vezető kálváriás túrát.  2016.12.07.
Ködvarázstúra a Börzsönyben
Ki akarna szürke, ködös tájat látni, és kopasz fák között sétálni egy őszutótól lecsupaszított erdőben? Mi. Miért? Mert a Börzsöny ilyenkor egyedi hangulattal, sejtelmes kilátásokkal ajándékoz meg.  2016.12.02.
Vendégségben a somogyi erdőkben
Az egész nap szakadó eső ellenére is kiderült, hogy nagyot nem tévedhet, aki Zselicet veszi célkeresztbe. 2016.12.01.
Kőről-kőre a Bakonyban
Dombokon és hegyeken, réteken és erdőkben, patakokkal és barlangokkal tarkított változatos tájon fedeztük fel a Bakonyt, és a nap végére igencsak elfáradtunk. 2016.11.24.
Sümegi vár, ahol egy percig sem fogsz unatkozni
Rezi és Tátika vadregényes romjai után kíváncsiak voltunk, mit nyújthat Magyarország egyik legépebben megmaradt vára, a sümegi, amely azon kívül, hogy az előzőekhez szinte „bolhaugrásnyira” található, a Várhegyet uraló impozáns alakjával már messziről hívogatja az utazót.  2016.11.21.
Bőrig áztunk a Bud Spencer-emléktúrán
A nyáron elhunyt Bud Spencerről (Carlo Pedersoli) már sokan és sokféleképpen megemlékeztek, így a természetjárók sem kivételek, akik november 12-én a szakadó eső ellenére is gyalogtúrával emlékeztek a Mesterre.  2016.11.17.
Az este, amikor a Cuha-völgy fehérbe öltözött
Gyorsan folyó vizek, lassuló esőcseppek, és az év első estéje az égtől a földig kékben: a természet leglátványosabb átalakulása az iroda helyett most szerencsére a Bakony szívében ért. 2016.11.16.
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>

2017. március
Nádasi Tibor:
Útra készen
Gerecse 2017 - Már lehet online nevezni!
A 36. Gerecse 50 távjai 2017-ben sem változnak, a klasszikus 50-es mellett 30, 20 és 10 km-es szakaszok...