Spártából a Normafára

Megint egy hihetetlen történetbe keveredtünk a csapatunkkal a Reebok Spartan Race zárófutamán, és újra csak azt tudjuk leírni, hogy ezt mindenkinek ki kell próbálnia! Azért mert hatalmas élmény és kihívás. Örök emlék marad mindannyiunknak.

Kékangyalok
Serényi Márti
László Dénes
2014. október 28.

Hajnalban indultunk több mint harminc fős különítményünkkel, hogy a talajmenti fagy ellenére nekifussunk az év egyik legkomolyabb és legjobb versenyének a Hungaroringen. Professzonális volt a szervezés, a pálya zseniálisan volt kijelölve és megépítve. Nagyon élveztük, és belevettettük magunkat a Spartan Sprint gyönyöreibe. Igen, mert egy ilyet végigcsinálni tényleg boldogság.

Sokan megkérdezik, hogy normálisak vagyunk-e, hogy öt fokban, mocsokban, sárban futunk. Mi úgy gondoljuk, hogy igen. Elképesztő energiák szabadulnak fel, és gyerekek, felnőttek egyaránt már a következő megmérettetést várják.

Elképesztő energiák szabadulnak fel, és gyerekek, felnőttek egyaránt már a következő megmérettetést várják

Ezt tényleg át kell élni, és mindenkit arra bíztatunk, hogy a következőre jöjjön el! Családostul az igazi. A gyermekfutamon a legkisebb induló négyéves volt. Tessék kimozdulni, rámozdulni és egyáltalán: megmozdulni!

Nem volt kérdés, hogy megcsináljuk és nagyon élveztük. Pedig fizikailag megerőltető, hideg van, sáros minden, de mégsem adja fel senki. A Kéktúrás lányok megint a Sittes Tréning csapat lovagjaival indultak, akik

jelmezeiknek és lendületüknek köszönhetően igen népszerűek voltak a közönség körében.

A Kéktúrás lányok a Sittes Tréning csapat lovagjaival indultak

Elmerültünk a jéghideg vízben, cipeltük a homokzsákokat, palánkot és kötelet másztunk, és ha nem sikerült megoldani a feladatot, akkor szó nélkül megcsináltuk a harminc vagy negyven négyütemű fevőtámaszt. Kúsztunk és átmásztunk minden akadályon, és egy önfeledt tűzugrással fejeztük be az akadálypályát.

Tessék kimozdulni, rámozdulni és egyáltalán: megmozdulni!

Nagy kaland, amikor a nyakig érő sárban komoly családapákkal, élsportolókkal, gimnazista kamaszokkal bandázunk együtt úgy, hogy minden feladatot teljesítünk, mindenki segít a másiknak. Hatalmas játék, ugyanakkor komoly sportteljesítmény és igazi csapatmunka.

Kúsztunk és átmásztunk minden akadályon, és egy önfeledt tűzugrással fejeztük be az akadálypályát

Továbbra is az a célunk, hogy a Kéktúrát népszerűsítsük. A Spartan Race versenyen is nagyon sok új túratársat találtunk. Aki egy ilyen versenyen elindul, szereti a természetet, a mozgást. Nem kellett sokáig

győzködni senkit, hogy a következő túrán csatlakozzon hozzánk.

Spártai kötelezettségeink után pedig egy újabb kihívást teljesítettünk. Még aznap délután részt vettünk az első Normafa futó- és túranapon. Tizenkét kilométeres távon indultunk, és 350 méteres szintkülönbséget legyőzve

a János-hegyi kilátónál futottunk be a célba. A délelőtti adrenalinadagnak köszönhetően fantasztikus kondícióban futottunk.

Még aznap délután részt vettünk az első Normafa futó- és túranapon

Mindkét verseny szervezőinek köszönjük az életreszóló élményt, és ígérjük, a következőkön is részt veszünk!